Inaktuell Linkich123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Leon momo

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Helmer

Ditt discordnamn: lixy8

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Varför du just borde ta in mig som staff är pågrund av mina bra erfarenheter som jag har inom unives rp och community, då jag har varit på servern i mer än 1 år nu. Eftersom jag varit på servern ganska länge nu så vet jag hur rp nivån på servern ser ut och var bristerna i rpn är. Du borde ta in mig som staff eftersom jag är en allmänt trevlig person som är rätvis vid beslut och som inte är rädd för att ta återgerder på folk. Sen kommer jag även vara väldigt aktiv inne och specca samt vara aktiv på forumet och discorden inprincip hela dagen. Jag vill bli staff eftersom jag är trött på alla dessa personer som inte har på servern att göra och bara förstör för andra däför vill jag bli staff för att få bort dessa problemen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när det är sommar så kommer jag kunna vara väldigt akitv lägga ner mycket tid och engagemang dock så kan det hända att jag är inaktiv på dagen ifall jag ska ut och göra ngt men annars så kommer jag bidra med en stabil aktivitet.

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än 1 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte varit staff förut men jag kan flertal commands.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan jobba inom alla men det är krim rpn som jag kan mest om och som jag sett att den brister därför vill jag gärna bli krim ansvarig och lösa dessa problem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka