Nekad Linkanskinkan | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkanskinkan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198207881088/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Linus#1803

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jag vill hoppas på att bli kriminell och jag ska ha haft en rätt tuff barndom och uppväxt i förorten föräldrar som inte bryr sig och hamnar i den kriminella omkretsen. min ålder är typ 20 har jag för mig och jag är en rätt kall person så jag visar aldrig känslor och har inte direkt känslor för något för dom drogerna jag har gått på. Min karaktär har bilar som intressen väldigt mycket hans dröm bil är en audi rs7

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Mina polare spelar på den och det verkar som en bra server när man snackar med dom och dom spelar här

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många personer verkar som en bra rp server vad jag har sett än så länge på youtube och ic

Hur hittade du Unive? Mina polare berättade om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? skaffa mig ett eget stort gäng som kan styra med vapen och droger

Vad har du som mål att uppnå på Unive? vet inte spela på servern tills den inte finns mer typ

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var men tog ett uppehåll på någon månad men är erfaren spelare har spelat över ett år fivem nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka