Accepterad Linkans | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkans

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197989465224/

Vad är ditt namn i verkligheten? Minus Nolander

Vad är ditt discord namn? Linkan#3688

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1992

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Svensson han man i sina bästa år 45 mer exakt. Gunnar har jobbat som Polis i en annan stad nästan hela sitt liv, och har bestämt sig för att när han fått ordning på sitt liv i denna stad så ska han minsann börja jobba som polis igen och få ordning på buset i denna stad! Gunnar är en stabil person men kan upplevas av utomstående som bestämd och fyrkantig. Gunnar älskar att äta nyttigt och tränar mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ser mitt medlemskap som något kul jag kan göra samtidigt som jag kan testa på saker som jag har lärt mig i min skolgång som polisstudent om jag lyckas få jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med lite mer realism till servern då jag studerat/studerar just nu rätt mycket juridik så som Polislagen,Rättegångbalken,Brottbalken, men även hur poliser faktiskt arbetar under förhör/utredning/patrullering/ingripanden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag gissar på att det är för att alla ska ha en så bra RP upplevelse som möjligt och att ''Världen ska leva'' typ? haha

Hur hittade du Unive? Jag såg er för första gången på twitch!

Vidare till muntlig Intervju, du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka