Accepterad Linkans | Medlem ansökning (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkans

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197989465224/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lunis

Vad är ditt discord namn? Linkan#3688

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Kalle Kallblod har precis kommit till staden, han är en 42 årig man som alltid drömt om att bli polis. Innan Kalle flyttade till staden så jobbade han i försvaret. Kalles föräldrar var tungt kriminella under hans uppväxt, så Kalle har bestämt sig för att aldrig hamna där. Han drömmer om det familjeliv som han aldrig fick uppleva själv. Han vill bekämpa och förebygga det onda i samhället, så att ingen annan ska behöva utså det som han har varit med om under sin uppväxt. Kalle är en analytisk och noggrann person som älskar lagar och regler, och hungrig att lära sig mer. Kalle drar sig inte för att ta en burgare eller två, självklart så slinker det ner en donut lite då och då. Kalle anser att träning får man genom sina vardagliga sysslor detta har resulterat i att hans blodtryck är extra högt. Kalles temperament är alltid lugnt och han brusar väldigt sällan upp och försöker alltid se det logiska i en situation. Kalles besatthet av ordning och rätt har resulterat i att han finner mycket nöje i litteratur vars innehåll omfattar kriminologi med diverse teorier även kriminalserier. En dag hoppas han även att han ska kunna skaffa sig en fin hund då han känner sig väldigt ensam. Kalle lever inte upp till idealet av manlighet i dagens samhälle men trots detta så lyckas han ändå bra i sitt kärleksliv. Övriga intressen som Kalle har är matlagning, Går gärna ut och äter på kvällen, helst i sällskap med en fager dam, Kalle tycker även om att träffa nya människor. Prova på nya resturanger och inhandla nya kläder är någon Kalle värderar hög.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skrev en ansökan förut men möttes av urinerande poliser inne på polisstationen och mitt första intryck var att detta var verkligen inte seriös RP. Men jag gav det ett försök till och möttes av motsatsen idag. Tack bredvall för ett fint RP :) Jag studerar idag till polis och har några månader kvar. Unive är som massa små scenarios full av figuranter och jag kan tillämpa och testa viss kunskap och prata med människor, vilket jag ser som väldigt lärorikt och samtidigt kul!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Då jag läst viss lagstiftning, sjukvård, takitk osv så tror jag att detta kan bidra till mer realism på servern. Jag tycker att RP är roligt och kommer göra mitt bästa för att alla ska kunna få en så rolig upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt handlar inte om att allt ska gå min väg i ett scenario, det kan ta en öväntad vänding då man ska alltid spela med för att båda parterna ska ha en så rolig upplevelse som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag sökte som medlem förut och kommer ihåg servern, har för mig att jag hittade den via en sökmotor. Anmäl

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka