Accepterad Linkan_1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan_1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Lindkvist

Vad är ditt discord namn? LINKAN♛#9221

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär är Nils Nilsson, och är 30 år gammal samt född i Ukraina. Nils levde sitt liv ganska lungt under sin uppväxt och satsade på en karriär som bilmekaniker. Men en oturlig dag gjorde han dåliga beslut och resultatet blev att hans liv blev hotat av en kriminell organisation. Han levde kommande år under hot och var tvungen att betala större summor för att klara sig oskadd, men det började tära på honom. Plötsligt en dag kom kriget från den Ryska sidan, och under den kaotiska situationen tog han sig chansen att fly. Han kom då till slutändan till Sverige, och när han väl anlände bestämde han sig att ta nya tag i sitt liv och satsa på en ny karriär, men han har ännu inte beslutat sig på dessa val. Nils har en väldigt lugn personlighet, och sticker inte ut från mängden, han har efter sitt yrkesliv fått en bra kunskap om bilar men under sin tid under hot lärde han sig också mycket om den kriminella världens struktur, som både kan användas för det goda och det onda. Eftersom Nils är ny i staden så har han inte heller så många kontakter förutom några som han lärt känna på vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker det är kul att köra rp och är väldigt intreserad vilken leder till att jag kommer göra mitt bästa och lära mig av mina misstag. Jag ska heller inte alltid fokusera på att vinna utan också att låta den andre i scenariot vinna för att det ska bli roligt för båda parternas RP. Jag kan också bidra "OOC" genom att anmäla fuskare och folk som sänker serverns RP-nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta den andre i ett scenario vinna för att det ska bli roligt för båda parternas RP.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på youtube och såg massa bra vdeos på youtube om unive som de tipsade om och den såg seriös ut så jag testa och nu så spelar jag här och villl bra medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka