Nekad Linkan_1 | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan_1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Lindkvist

Vad är ditt discord namn? LINKAN♛#9221

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Nils Nilsson och är född 2001 och är 24 år gammal. Han är en väldigt bilentusiast kan man säga. Han älskar att gå runt på stan och bara stå och glo på coola bilar som åker runt. Hans farfar Bengt Nilsson ägde en bilverkstad och hade den i många årtionden. När hannes blev 16 fick han hjälpa till i verkstaden och börja lackera om bilar. När Nils hade fyllt 19 år så dog hans farfar bort och verkstaden köptes upp av ett företag som ville starta om den. Nils bestämde sig för att flytta hemifrån och söka jobb och hem i ny stad. Då hittade han hit, Till unive. nu drömmer Nils om att äga en egen verkstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en en bra och rolig Rp samt kommer jag få nya spelare att tycka Unive är en rikitg rolig server med bra individer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte alltid vinna sina scenarion utan tänka lite på den du rpar med att han ska också ha kul. Vi alla ska ha kul, vi båda kan vinna på olika sätt. Ibland kan du bli stoppad av polisen, jag kan köra där ifrån. Men hur kul är det för polisen om jag bara kör? låta dom vinna lite. Lite ge och ta då blir det bra och roligt som alla vill.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på cosmo och ville börja köra rp så jag hittade unive och tyckte det var en bra server med bra rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka