Inaktuell Linkan_1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan_1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? LINKAN♛#9221

Vem var det som bannade dig? Qt

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot både powergaming och suntförnuft genom att dra en spawnmenu. Men jag glömde även masken på när jag var på sjukhustet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag uppe i palito. Där var jag med två kompisar och chillade med den ena kompisens audi a6. Min andra kompis tog ut sin bil så skulle vi köra. När vi skulle köra ut mot motervägen ken en lambo urus och sa att han ville prata med oss. Vi förklarade at vi inte hade gjort något och då hoppade de ut och drog fram en revolver. Han siktade den mot oss då vi körde. Jag åkte med en kompis i en a6 medan min andra kompis körade åt andra hållet. Den lambon földe efter mig i a6 då vi voltade eftersom audin inte är så bra. När vi hade voltat orkade jag inte bli rånade då jag skriv in /spawnmenu. De gjorde att jag bröt mot powergaming och lite suntförnuft. När jag var vid torget efter ringde jag min kompis som inte blev rånad och berättade att han skulle hämta mig. Han kom och hämtade upp mig och vi började leta var han som blev rånad kunde vara. Först åkte vi upp dit de hände sedan till marja-lisa för han jobbar där. Men vi kunde inte hitta honom då jag kom på att han kan vara vid sjukhuset. Vi åker dit där jag glömde ta av mig masken alltså bröt jag mot en regel till. I alla fall hittade vi honom och körde mot marja-lisa för att jobba. Det var då jag blev kickad eftersom jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det vet jag själv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag ha två tidigare bans och den ena var på malmkvist och den andra gången var utanför sjukhuset.
ban 1.Jag och en kompis skulle pimpa en volvo 745 limo typ och framför oss var den en import bil som byta livery sedan ska jag ska gå gå fram och kolla på bilen och råkar hoppa in. Han säger då gå ut arg vilket jag fattar. Sedan säger jag ta de lugt så säger han tillbaka "vad sa du" och slår till mig, Jag gör då lite rp och får ont som man ska sedan går jag up och slår tillbaka. Efter kanske 2-3 minuter så blir jag bannad i 1 timme för mild lall.

ban 2. Jag var utanför sjukhuset och vänta på en kille men jag har ingen bil. Så jag tänker att jag kan tjuvkoppla en bil och ha så länge där kommer då en kille och ställer sig på bilen och frågar om det var min bil jag säger självklart nej och fortsätter han ställer fråga dumma frågor t.ex hur mkt den kostar osv jag blir därefter bannad i 2-3 dagar för att ha tjuvkopplat en bil utanför sjukhuset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fortsätta senariot jag var i och inte bryta mot powergaming och suntförnuft eftersom jag drog en spawnmenu. och jag hade också kunnat tänka mer på att ta av min mask jag hade på mig vid sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag eftersom jag bröt mot många regler och nu fattar jag hur dum jag var så hädan efter kommer jag att stanna kvar i ett senario för att inte bara jag ska vina utan för att det ska vill kul att spela. Jag kommer även tänka på att ta av min mask på allmän plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag ha en bra dag och trevlig helg.

sry såg nt att jag blev godkännd men ha det bra tack så mkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka