Dubbelpost Linkan_1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan_1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? LINKAN♛#9221

Vem var det som bannade dig? QT

Hur lång tid var din ban? 7 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde en spawnmenu, Jag robbade en kille som var död och mask på almän plats så det var därför dem valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra kompisar såg en kille som vi skulle skoja med vi tänker olika saker men bestämmer oss för att råna han. han har inget på sig och vi drar när vi börjar köra så kmr det en lambo urrus och säger att dem vill snacka med oss vi frågar då vad det är men de säger bara att de vil snacka vi fortsätter fråga emon och till sist hoppar de ut och riktar vapen vi börjar då köra med en audi a6 tror jag det är och ja som du kanske vet så välter de lätt så vi börjar köra och då tar vi en kurva vi våltar du över på andra sidan och jag vet att vi skulle antigen bli dödade eller robbade. och så dum som jag är så vill jag då nt förlora allt så jag lägger en spawnmenu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och det var helt och hållet mitt fel eftersom jag bröt mot reglerna powergaming, sökte igenom folk utan krim, Hade på mig mask på allmän osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har fått två tidigare bans den ena var när en kille slog mig inne på malmkvist och så slår jag tillbaka och då blir jag bannad i 1 timme för mildlall.
Den andra bannen var i 2 dagar typ eftersom jag tjuv koppla en bil utanför sjukhuset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fortsätta senariot jag va i med i. Eftersom det bryter mot powergaming om man lägger en spawnmenu. Men där jag robbade folk hade jag också kunnat gjort anorlunda genom att följa de regler serverna har. Och att ha mask på almän plats var inte meningen men hade kunnat tänka på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det lovar jag. jag kmr aldrig göra om det och jag lovar att stäppa up min rp i servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka