Nekad Linkan_1 | Ban Överklagan [Hellcat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan_1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? LINKAN♛#9221

Vem var det som bannade dig? hellcat

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror/vet att hellcat valde att banna mig eftersom jag tog upp min kniv på piren och kniv hög en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två andra gäng kompisar ig träffades i gänghuset och snick snackade lite. vi alla tre ville ut och köra hoj så vi tar ut våra gäng hojar och bestämmer oss för att glida runt i stan lite. min kompis längst fram stannade när vi var vid marja-lisas parkering. när vi står där rullar det upp en unive bil (audi). vi frågar då vad han vill och han svarar inte. vi tänker då att han kanske ska göra ngt där men så var inte fallet, när vi ska dra så ser vi att han följer efter så vi bestämmer oss för att släppa de men vid typ 100 meter innan piren tröttnar min kompis och stannar audin stannar också men gör inget. han frågar då varfdör han följer efter oss men han sitter bara tyst och säger inget. efter det drar vi till piren och chillar och snackar med folk. vi ser att han e kvar så vi skulle göra ett test att dra till meko och se om han följer efter vilket han gör. Vi tänker då att vi ska stoppa han men det var svårt så mina två kompisar drar för att ta ut två bilar för att pita/stoppa han (en urrus och en skåpbil). När de ska ta ut bilarna kommer han i ungefär 160 km/h kanske och kör rätt in i mig jag tycker att det är konstigt att han nt göt ngt åt de eftersom det är vdm (han gjorde det men mening) så som vanligt så rpar jag eftersom han körde rätt över mig. sedan följer vi efter han till piren min kompis i urrusen kör då in i han o hans bil går sönder han hoppar ut och jag gör det samma, jag tar då fram min kniv och knivhugger han (vilket jag då inser var ett dåligt beslut. jag hör då hellcat säga att jag e körd vilket jag fattar själv så vi drar och jag fortstätter spela i några timmar. sedan efter typ 2 timmar ska jag dra och äta så jag stänger av och sätter mig spawnmenu. när jag har käkat så ser jag att jag har blivit kickad för restart sedan när jag ska in så ser jag att jag har blivigt bannad vilket jag tycker är skit skummt eftersom det hade gått några timmar sedan det hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom det var jag som gjorde fel och det vet jag men jag tycker inte heller att han gjorde helt rätt. men det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel och det har jag insett.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har två tidigare bans 3 med denna den första var på sjukhuset och den andra var på malmkvist
på sjukhuset tjuvkopplade jag en bil och på malmkvist slog en kille så jag slår tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat göra många saker annorlunda t.ex hade jag inte behövt fortsätta bara för att vinna utan jag hade t.ex kunnat skita i det eller ta det på ett bättre sätt. jag hade heller inte behövt kniv hugga han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och det kommer inte att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka