Nekad Linkan_1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan_1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? LINKAN♛#9221

Vem var det som bannade dig? QT

Hur lång tid var din ban? 7 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför hon bannade mig och det beror på att jag missköte mig rejält och brött med för många regler. Jag vet att jag har gjort fel och jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra kompisar såg en kille som vi skulle skoja med vi tänker olika saker men bestämmer oss för att råna han haar inget på sig och vi drar när vi börjar köra så kmr det en lambo urrus och säger att dem vill snacka med oss vi frågar då vad det är men de säger bara att de vil snacka vi fortsätter fråga emon och till sist hoppar de ut och riktar vapen vi börjar då köra med en audi a6 tror jag det är och ja som du kanske vet så välter de lätt så vi börjar köra och då tar vi en kurva vi våltar du över på andra sidan och jag vet att vi skulle antigen bli dödade eller robbade. och så dum som jag är så vill jag då nt förlora allt så jag lägger en spawnmenu. Jag spawnar då torget och robbar en kille och tar pengar och en iphone 12.Min kompis ser jag komma in på parkeringen vid torget så jag säger vad som har hänt och vi bestämmer oss för att kolla lite överallt var han är. Jag mistänker då att han e vid sjukhuset och vi drar ditt. Jag har då mask på mig när jag går in i sjukhuset och leter efter han jag ser han där ute och han säger då att jag kmr få en föygbiljet. Efter typ 30 sek så blir jag kickad och då ber dem mig att hoppa suport vilket jag gör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet mitt fel och jag fattar varför jag fick bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte riktigt men en av dem var när jag tjuvkopplar en bil utanför sjukhuset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja på många sätt.
1.jag hade kunnat rpa och stanna kvar i senariot och nt lägga sapwnmeny
2.jag skulle nt låtsas att vara krim eftersom jag nt är det
3. jag hade kunnat ta av mig masken på en almän plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ehh ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka