Accepterad Linkan1 | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Användarnamn: Linkan1

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sjogrenn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Sjögren

Vad är ditt discord namn? Linkan#8669

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Abdi Wallaman och han är 30 år gammal. Han föddes i Sverige och pratar flytande svenska utan problem. Han är en väldigt glad och trevlig person i vanliga fall men om det är någon som beter sig illa i hans närhet så har han inga problem att säga ifrån. Han är också väldigt hjälpsam och trevlig när han träffar nya människor. Han har inte jättemånga intressen men några av dom är att han har en stor passion för bilar och är väldigt kunnig inom det området och sen gillar han även kläder vilket kan synas på han då han ofta ät väldigt propert klädd.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska blir WL för att jag är en väldigt trevlig, glad och ärlig kille. Jag tror att jag kommer att tillföra mycket gott på serven och sprida mycket glädje runt om mig. Jag kommer även att spela väldigt seriöst RP och vara väldigt aktiv på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? När jag såg Grow Masters videos så märkte jag att det var en väldigt positiv och trevlig server och när jag själv gick in och testade så märkte jag även själv att de var väldigt inbjudande och hjälpsamma mot en när man var ny. När jag var på jobb intervju så fick jag reda på att man behövde WL för att kunna jobba som de roligare jobben som jag är intresserad av.

Hur många timmar har du på FiveM? 47 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade på RP viedos på youtube och sen kom en kanal vid namn Grow Master upp och så stog de att han spelade på multistaden och så ji

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen just för tillfället men har spelat på några RP servrar innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka