Accepterad Linkan1 | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 25 December 2004

Vad heter du på discord? Linkan#8669

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 240

Hur aktiv kommer du att vara? nu på sommarlovet så blir det rätt mycket. kanske typ mellan 14-03. Inte allt i streck utan mellan de tiderna. När det är skola så kanske typ 17-22.

Vad heter du? Johan stensson

Hur gammal är du? 24

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag anser att jag är rätt bra på att simma. När jag var liten så tränade jag simning men jag slutade när jag blev äldre.

Varför vill du bli polis? för att jag varit med om diverse bankrån och butiksrån (inte som rånare utan som gissla) så jag vet hur det känns och jag vill inte att någon annan ska bahöva utsättas för det som jag gjort. Sen så har jag alltid haft en dröm sen liten att bli polis så det hade bokstavligt talat varit en "dream come true"

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? det finns många olika saker som är viktigt inom polisyrket men det som jag tycker är viktigast är att kunna hantera stress. Det är viktigt eftersom att om man kan hantera sin stress så är det lättare att hålla sig lugn i pressade situationer som vid t.ex rån. Om man istället inte kan hantera sin stress så bra så kan man inte veta hur man ska bete sig under en sådan situation och då kan allting spåra ur. Det är även bra att kunna hantera sin stress i andra lägen som t.ex vid ett bråk. om man själv är lugn så kan det "smitta av sig" på de inblandade i bråket så de också lugnar ner sig.

Vad vet du om yrket i helhet? jag har sett på en del dokumentärer och polis-serier så jag vet typ det grundläggande. att alla ska behandlas rättvist och lika. man ska behålla lugn vid alla situationer och försöka lugna ner folk i ens omgivning vid t.ex ett stort slagsmål. jag har också fått höra att det är viktigt att man ska vara diciplinerad och kunna ta kritik.

Har du några tidigare erfarenheter? inte som polis men jag har tagit jägarlicens så jag vet hur man hanterar vissa vapen.

Hur är du som person? Som person så är jag väldigt lugn, sansad och trevlig. Jag har lätt för att lära mig saker och har inga problem med att ta kritik.

Är det något vi bör veta om dig? nepp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka