Nekad Linkan1 | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 25 December 2004

Vad heter du på discord? Linkan#8669

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 240

Hur aktiv kommer du att vara? nu på sommarlovet så kommer jag att vara väldigt aktiv. från kanske 15-01. på skoldagar typ 17-22. dock så har jag skiljda föräldrar så jag kan bara spela varannan vecka

Vad heter du? Johan stensson

Hur gammal är du? 24

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? för att jag vill vara med och hjälpa samhället och motverka kriminaliteten. jag har

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att vara rättvis och trevlig mot alla. för att om man är det och motparten kanske inte är det från början så kan man lugna ner dom så alla håller en lugn ton. Men man kan inte vara för trevlig för då kan man typ bli utnyttjad.

Vad vet du om yrket i helhet? typ att ni bekämpar kriminalitet och gör samhället till en trevligare plats. och att det finns olika "inriktningar" som man kan utbilda sig till

Har du några tidigare erfarenheter? Nope.

Hur är du som person? som person så är jag väldigt rättvis och trevlig. jag har inga problem med att prata med folk. jag är också väldigt bra på att ta kritik (enligt mig själv) och har ganska lätt för att lära mig nya saker. Jag tycker att detta är bra egenskaper som polis så det var därför jag sökte hit.

Är det något vi bör veta om dig? tror inte det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka