- Meddelanden
- 49
- Reaction score
- 5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sjogrenn/
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Sjögren
Vad är ditt discord namn? Linkan#8669
Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Stensson och han är 24 år och kommer från Sverige. Han är uppväxt i en liten ort en bit utanför Göteborg. Han intresse för bilar är stort och han gillar även dyra kläder. Oftast så är Johan ganska så lugn men om någon beter sig illa mot honom så kan han hetta till rejält.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att detta är en bra och seriös RP server och jag har väldigt kul när jag spelar på den. Jag kommer att ta allt seriöst och bidra med bra RP.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har varit WL två gånger innan på denna servern men jag fick en del andra saker att tänka på som gjorde att jag inte kunde vara så aktiv och därav drogs min WL tillbaka (Tror jag).
Hur hittade du Unive? Jag kollade på RP videos på youtube och sen kom en kanal vid namn Grow Master upp och så stog de att han spelade på Unive (då var det multistaden) och så gick jag in och testade och folkt där var väldigt trevliga och hjälpsamma.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att utvecklas som RPare och ha kul!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få något roligt jobb och ha kul på servern samt att hjälpa till mot en bättre gemenskap på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ingen RP server men jag lirar lite på en "allaround server" där man kan göra lite vad man vill.
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Sjögren
Vad är ditt discord namn? Linkan#8669
Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Stensson och han är 24 år och kommer från Sverige. Han är uppväxt i en liten ort en bit utanför Göteborg. Han intresse för bilar är stort och han gillar även dyra kläder. Oftast så är Johan ganska så lugn men om någon beter sig illa mot honom så kan han hetta till rejält.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att detta är en bra och seriös RP server och jag har väldigt kul när jag spelar på den. Jag kommer att ta allt seriöst och bidra med bra RP.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har varit WL två gånger innan på denna servern men jag fick en del andra saker att tänka på som gjorde att jag inte kunde vara så aktiv och därav drogs min WL tillbaka (Tror jag).
Hur hittade du Unive? Jag kollade på RP videos på youtube och sen kom en kanal vid namn Grow Master upp och så stog de att han spelade på Unive (då var det multistaden) och så gick jag in och testade och folkt där var väldigt trevliga och hjälpsamma.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att utvecklas som RPare och ha kul!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få något roligt jobb och ha kul på servern samt att hjälpa till mot en bättre gemenskap på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ingen RP server men jag lirar lite på en "allaround server" där man kan göra lite vad man vill.