Accepterad Linkan1 | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sjogrenn/

Ditt Hex-ID: 11000011ae54406

Vad är din discord tagg? linkan#8669

Vem var det som bannade dig? Ofcvolle

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming -Ofcvolle. Återstår 3 dagar 23 timmar 40 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag valde att framföra ett fordon som jag precis krockat med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och många andra körde efter partybussen och jag låg ungefär i mitten. notera att det går i max 30km/h. Plötsligt så bromsar bilen framför mig och jag hinner inte riktigt reagera så jag kör in i den lite lätt bakifrån. Detta händer i ca 10km/h. Han kallar mig för diverse olika otrevliga saker och jag kör upp jämsides för att kolla hur det gick med hans bil och i nästa sekund så är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt volle så var det ju uppenbarligen jag som gjorde fel och jag ska vara ärlig och säga att, ja jag körde in i honom, men personligen så tycker jag att det är en väldigt tunn linje till när man ska RPa på en krock och inte. Om man vill vara på den säkra sidan så kan man ju rpa på varenda krock. Dock så valde jag att inte RPa så bra i detta scenario genom att ta förgivet att det var en så pass liten krock att det inte skulle leda till en ban men nu i efterhand så visade ju sig att jag hade fel. Nu så har jag lärt mig att hur liten en krock än är så ska man rpa på så sätt att man kör in till vägkanten och tar det därifrån. :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban för powergaming också. Det hände när jag blev påbackad och ändå valde att köra den bilen. Just då så kände jag att det var en felaktig ban men nu i efterhand så känner jag att bannen faktiskt var korrekt. Jag har lärt mig att man verkligen inte ska framföra fordon om de har varit med i en allvarlig krock.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi hade spolat tillbaka tiden så hade jag kört in till vägkanten (förhoppningsvis så hade den jag krockade med gjort samma sak) pratat med honom och frågat hur det gick med honom och om jag skulle betala för skadorna (då det var mitt fel att krocken hände). Sedan så hade jag ringt falk för att få min bil lagad och sen bara börjat rpa på nytt :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att även om det bara är en liten krock som händer så ska man inte framföra fordonet. Om jag hade varit med i samma scenario igen så hade jag kört in till vägkanten direkt och parkerat bilen, gått fram till föraren av den andra bilen och frågat hur det gick med honom och om jag ska betala för skadorna på bilen (om det är mitt fel att krocken sker). sen så hade jag ringt mekonomen eller falk för att dom kan fixa min bil

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka