Accepterad Linkan1 | Ban överklagan [NoSoul]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sjogrenn/

Ditt Hex-ID: 11000011ae54406

Vad är din discord tagg? linkan#8669

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lallar med stungun ~320master. Återstår: 19 dagar 23 timmar 47 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min till lallade med tazer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med 2 kollegor på polisstationen. Vi alla ville gå ur tjänst så vi gick ner och bytte om till vanliga kläder. då det inte finns skåp tillgängliga på stationen så tänkte jag åka upp till motellet och lägga in min radio ,batong och stungun. En av kollegorna springer och hämtar sin bil medans jag och han andra stog och vänta utanför polishuset. han kommer och hämtar oss och vi åker runt en del för vi hade väldigt tråkigt. Tillslut så kom vi på att vi hade våra tazers på oss och vi ville testa så vi bestämde oss för att en av oss skulle "bli kidnappad" av dom andra 2. vi åkte till en ganska avlägsen plats och hoppade ut ur bilen och han som skulle leka kidnappad råkade slå till min kompis. han tazar då honom och då tar jag fram min tazer. jag vet inte om jag vill stungunna han men jag bestämmer mig för att göra det tillslut bara för att testa lixom (även fast jag viste att det var extremt fel). jag får sen höra att det är en Staff som kollar på oss från min vän så vi bestämmer oss för att åka därifrån och sen blir vi bannade en efter en.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban. Jag förstår till 100% varför ni bannade mig och jag får skylla mig helt själv för att jag lallade. Jag vet att de absolut inte är okej att lalla under några omständigheter och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. jag kommer aldrig göra om det utan jag kommer följa reglerna till punkt och pricka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 var en felaktig ban. Den andra var en powergaming ban för att jag valde att framföra ett krockat fordon. jag har tagit stor lärdom av mina 2 tidigare banns och även om en av dom var felaktiga så har jag tagit lärdom av den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Till en början så kunde jag åkt upp till motellet och lämnat mina saker direkt efter att jag gått ur tjänst. Sen så kunde jag stängt av mitt spel tidigare då det började bli lite lallig rp från våran sida. Jag var hela tiden osäker på om jag ville fortsätta med dom för jag vill gå i tjänst men jag valde att följa med dom ändå. det är efter det som vi bestämmer oss för att kidnappa våran vän.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. att man under några som helst omständigheter, aldrig ska lalla. om jag känner att det börja bli lalligt så ska jag antingen stänga av eller så ska jag lämna dom som jag är med så jag kan avstå från lallet. Detta kommer aldrig att upprepas och jag kommer att göra mitt bästa för att bidra till bra och roliga rp-scenarion UTAN lallande och hålla min RP på så hög nivå som möjligt. Jag ber återigen så hemskt mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka