Accepterad Linkan1 | Ban överklagan [Janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sjogrenn/

Ditt Hex-ID: 11000011ae54406

Vad är din discord tagg? linkan#8669

Vem var det som bannade dig? Nosoul

Hur lång tid var din ban? 15 dagar (10 dagar kvar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallar med stungun

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis stog och sköt på våran andra kompis så att han inte kunde ställa sig upp dels för att det var kul och dels föra att vi ville testa våra tazers då vi var nyanställda på polisen alla tre. (han som blev skjuten var med på allt). sen så sa han att han blev skadad så vi skulle åka till sjukhuset med honom och då blev alla 3 bannade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i polisstationen med två kollegor som jag umgåtts med under dagen. Vi alla bestämde oss för att gå ur tjänst så vi gick ner och bytte om. I och med att det inte finns några lediga skåp på polisstationen så kunde vi inte lägga av oss våra tazers. vi skulle ha åkt upp med dom till motellet och lämnat dom där men det slutade med att vi åkte runt i en av mina kompisars rs7or istället. Vi alla var kanska uttråkade och trötta och någon fick iden att vi skulle leka att vi kidnappade en av oss tre i bilen (alla var med på det). Vi åkte till en ganska avlägsen plats och när han som ska leka kidnappad hoppar ut så råkar han slå till min kompis. Min kompis tazrar då honom så han ramlar ner på marken. När jag märker att han börjar resa sig upp så tazrar jag honom (varför vet jag inte om jag ska vara helt ärlig men det spelar ju ingen roll då jag ändå gjorde det vilket var fel. när han sedan reser sig upp ännu så försöker han skjuta en tazer på mig men han missar så min kompis tazrar honom igen. Efter det skottet så slutade vi skjuta då han som blev mest skjuten blev lite skadad och ville åka till sjukhuset så vi bestämde oss för att åka. Under hela scenariot så viste vi att detta inte var okej beteende men ändå så valde vi att göra det och vi fick ju känna på konsekvenserna av det för precis när vi skulle hoppa in i bilen så blev alla bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var definitivt ingen felaktig ban och jag förstår till 100% varför beslutet togs att banna oss. Vi lallade och det är inte okej att lalla under några som helst omständigheter och vi var medvetna om vilka konsekvenser det kunde leda till under hela scenariot och ändå så fortsatte vi så det var helt rätt att ni bannade oss så vi kunde få lära oss den hårda vägen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 var en felaktig ban då jag lyckades överklaga den. Den andra var en powergaming ban för att jag valde att framföra ett krockat fordon. jag har tagit stor lärdom av mina 2 tidigare banns och även om en av dom var felaktiga så har jag tagit lärdom av den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Till en början så kunde jag sagt till mina kompisar att "kan vi åka upp till motellet så vi kan lämna av oss våra grejer". Sen så kunde jag stängt av mitt spel när jag märkte att vi blev lite trötta för att när man är trött så blir det lätt lite lallig rp. Det är definitivt ingen ursäkt att jag blev trött utan jag var medveten om konsekvenserna så detta kommer aldrig hända igen det kan jag lova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. att man under några som helst omständigheter, aldrig ska lalla. om jag känner att det börja bli lalligt så ska jag antingen stänga av eller så ska jag lämna dom som jag är med så jag kan avstå från lallet. Detta kommer aldrig att upprepas och jag kommer att göra mitt bästa för att bidra till bra och roliga rp-scenarion UTAN lallande och hålla min RP på så hög nivå som möjligt. Till sist så vill jag åter igen be om ursäkt, jag vet inte varför jag tänkte att det skulle vara okej att göra någonting sådant. Och det är inte värt att bli bannad i 15 dagar för att man ville ha roligt i 1-2 minuter men jag lär mig av mina misstag och det är det viktigaste. Detta kommer ALDRIG att upprepas, Det kan jag garantera.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka