Nekad Linkanö | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkanö

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Linkan

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Karlsson och han är en otroligt imponerande och mångsidig individ. Med ett starkt sinne för äventyr och stor kreativitet, tar min karaktär sig an alla utmaningar med entusiasm och mod. Han är väldigt skicklig på att samarbeta med andra spelare och har en förmåga att inspirera och motivera dem runt om han. Min karaktär är trovärdig och övertygande i sina rollspelsframträdanden och har en otroligt detaljerad och genomtänkt bakgrundshistoria. Jag har spenderat mycket tid på att utveckla min karaktär och det märks verkligen i spelet. Han har en stark känsla för rättvisa och kämpar alltid för att göra det rätta, oavsett situation. Min karaktär har en imponerande färdighetssätt och kan behärska ett brett utbud av yrken och uppgifter i spelet. Han är skicffad taktisktklig på att köra fordon, lösa problem och har en oöverträ skicklighet. Min karaktär är känd för sin pålitlighet och effektivitet, och andra spelare litar på han att hjälpa till och komma med innovativa lösningar i svåra situationer. Förutom hans imponerande färdigheter och egenskaper, är min karaktär också en oerhört trevlig person att vara runt. Han är känd för sitt positiva och glada sätt, alltid redo att hjälpa till och göra spelet roligare för alla runt omkring sig. Han skapar en trevlig och välkomnande atmosfär för andra. Sammanfattningsvis är min karaktär en otroligt imponerande och mångsidig individ. Med en imponerande uppsättning färdigheter, en stark känsla för rättvisa och en positiv inställning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle bidra med en bra rp från min sida men då kommer det även behövas från alla andra. Jag kommer även bidra med en rolig rp så alla ska ha det så kul som möjligt. Jag bidrar med respekt i rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du inte ska vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? suntförnuft, fear rp, vdm, rdm, copbait, fail rp, nlr, power gaming, metagaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har mycket erfarenheter har spelat i många år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nepp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka