Accepterad Linka Skinka | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linka Skinka

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198019850200/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Lindgren

Vad är ditt discord namn? Linkan#4691

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Bakgrund: Han kommer från en fattig by i norra Sverige, hans barndom var som en helt vanlig barndom men i högstadiet kommer han i kontakt med fel personer. Han och sina nya vänner börjar göra lite små stölder under sin tid i högstadiet som till exempel kläder. Hans kriminella aktivitet ökar bara och i gymnasiet börjar han bli inblandad i ett gäng där han börjar med mer våldsamma brott som personrån och "street fights". Han ökar väldigt snabbt i rang och kommer snabbt upp till en mer ledande position där han får reda på att ett gäng krig är på väg, i skräck för att hans familj ska bli skadade eller utnyttjade flyr han och byter namn till sin idol Donald Trump. Han fortsätter smått med sin kriminella aktivitet då han snor mat och kläder samma som han gjorde i högstadiet. Under många år gör han dessa små stölder för att överleva men väljer senare att starta ett nytt liv i Multistaden han svor att han skulle sluta med sin kriminella aktivitet men eftersom han levt som kriminell under större delen av sitt liv kan man inte hur länge han klarar av det civila livet.

Ålder: Han är född 2004-06-22 vilket gör honom nästan 17 år gammal, även fast han är en av den yngre generationen är han väldigt modern och kommer vara mer användbar i ett utvecklat samhälle.

Känslor: Donald är en väldigt lugn person och tar inte åt sig av många saker. Han har svårt att lita och bry sig om nya personer efter hans yngre år eftersom han är rädd att sätta dom i fara. Han vill väldigt gärna vara en del av en familj igen och det är antagligen därför han är väldigt varsam när han väljer personer han kan hänga med.

Intressen: Donald har inte många intressen men ett intresse han har är risktagande och att få riktiga adrenalin kicks genom att köra snabbt och andra olagliga aktiviteter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bjuda på en unik upplevelse för alla på servern och väldigt rolig rp. på grund av min karaktärs passiva inställning mot nya personer kan han skapa roliga situationer för alla parter. Whitelisten kommer skapa nya möjligheter för båda Donald och servern och det kommer ge mig chansen att visa att jag är värd att delta i serverns aktiviteter och att jag kan framföra rp på ett seriöst sätt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för att kunna utöka min erfarenhet och utöka Linka Skinkas story, Jag vill också visa för er och andra invånare att jag kan ta detta seriöst.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom mina vänner som tipsade mig och sa att det var en bra server som sedan visade sig till att jag började spela mer å mer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? utveckla mina relationer till invånarna på servern och också fortsätta på min karaktärs historia. Jag vill även skapa roliga äventyr för alla på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka