Nekad Linka Skinka | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linka Skinka

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198019850200/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Linka Skinka

Vad är din discord tagg? Linkan#4691

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag snackade om saker utanför karaktären som jag då inte visste att man inte fick göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte exakt vad jag gjorde satt jag blev bannad så det är svårt att veta vad som hände precis innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ångrar det grovt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad förut pga att en kille kaxade så jag slog ner han och efter det har jag lärt mig att man inte ska slå nån för minsta lilla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hållt mig till karaktären och spela bättre rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja nu då jag läst på mer om reglerna känner jag att jag också har bättre koll.

Har du läst våra regler? Ja

Jag tycker att du ska läsa om reglerna och sedan göra en ny överklagan om någon timme.
Då det inte verkar som du förstått vad du gjort fel och inte heller har någon syn på reglerna över huvudtaget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka