Accepterad Linka Skinka | Ban överklagan/Quirkz303

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linka Skinka

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198019850200/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Linka Skinka

Vad är din discord tagg? Linkan#4691

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skjuter utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade vapen på mig och sköt några som sköt mot mig fast jag inte hade krim roll. Jag visste inte då heller att man behövde det men nu vet jag de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid garaget uppe vid sandy shores sen kommer det en stor gmx truck som stannar och börjar skjuta mot oss utan nån anlening då drar vi snabbt iväg därifrån men vi återvänder sedan och skjuter dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll både och eftersom dom började skjuta oss utan nån anledning, dom sa inte äns någonting innan dom började skjuta sen var det väll mitt fel att jag inte skaffat Kriminalitet jag visste inte det då men nu vet jag att man behöver det för att utföra dessa handlingar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom förra bansen har varit ooc men efter dom har jag lärt mig av mina misstag och nu är jag noga med att snacka med alla och hålla mig till karaktären och spela mitt roll spel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Dragit därifrån och inte återvända för att ge igen mot dom som börja skuta mot oss från ingenstans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka