Accepterad Linjuis | Medlem ansökning [Noaho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linjuis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198852325573/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? bollibompa draken #8526

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Johan Larsson är 26 år gammal och kommer från Småland. hans två kompisar Tobbe och Nils, flyttade dit för ett tag sen, och förra veckan så flyttade Johan med in till staden. Johan växte upp i ett villa område i Stenseryd nära Forserum. han hade en bra uppväxt och växte upp tillsammans med sin familj och husdjur. han hade en undulat som heter Rudolf. men Johan hade det tufft med kompisar som liten då han var både blyg och rädd för att göra fel. men han skötte skolan väldigt bra och gick ut med bra betyg och efter grundskolan så började Johan på naturlinjen på skogahagsgymnasiet. efter han hade tagit studenten så gjorde han lumpen så träffade han på Tobbe och Nils, som nu är hans bästa kompisar. Efter lumpen så studerade han på polishögskolan i Växjö i 2 år, och är färdigutbildad polis. Johan har alltid velat att han och alla andra ska känna sig trygga. och därför har han utbildat sig till polis. han har jobbat som Hundförare i grannstaden. men när Tobbe och Nils flyttade till Unive Staden, så ville Johan flytta med dom. När han blir medborgare så vill han söka jobb som polis och också få en stabil inkomst så att han kan köpa en egen lägenhet. Nu jobbar han som gruvarbetare för att tjäna lite extrapengar. Just nu bor han med Nils och Tobbe i Nils lyxhus. Men han känner sig påträngande och därför vill han skaffa något eget. Han är både djurintresserad och bilintresserad. om han får jobb som polis skulle han bli väldigt glad. men extra glad om han kunde få jobb som hundförare och då få ta hand om en egen hund, att sköta om. drömbilen är en porsche 911 Carrera GTS, helsvart med en liten vinge.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill hjälpa till med bättre RP och börja jobba på andra jobb, såsom polis, som polis kan jag också se till att folk i trafiken kör lagligt, har sätt att många kör vårdslöst men det vill jag få bort för att jag vill ha bättre och sundare roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med både bättre rp och tryggare gator. jag vill också vara hjälpsam och ställa upp för t.ex de som är nya till staden. så som man själv önska att man blev. jag kommer försöka få en bättre och seriösare rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna ett scenario utan kan spela med och få motparten att vinner också. och inte combatloga. ett exempel är om man blir hotad av nån att amn inte bara lämnar eller springer därifrån utan spelar med som man skulle ha gjort i verkligheten. det gör man för att det ska bli mer verkligt och mer realistiskt

Hur hittade du Unive? Jag har både blivit tippsade av kompisar att det är en bra server med bra och seriös rp. jag har också sett den på streams och tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka