Nekad Linjuis | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linjuis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198852325573/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Bollibompa draken

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Föddes i småland, 22 år gammal, alltid glad, gillar bilar, favorit bilen är volvo 945 och drömbilen är en saab 905. flyttade in till staden vid 18 års ålder och har sedan skaffat massor med goa kompisar och kontakter och avancerar just nu i karriären inom gruvarbete. drömmen är jobba inom polisen för att hjälpa samhället. som polis hoppas jag också på att kunna sätta stopp för gängkriminaliteten som just nu förstör vårt fina samhälle

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Känns som en toppenserver med mycket bra människor som vill skapa ett bra comunity. vill gärna bli polis eller något annat som skulle hjälpa samhället. har redan sett nu många på servern som behöver förbättra sin rp och detta skulle just jag kunna hjälpa till med

Vad kan du bidra med till serverns RP? glädje och seriösare rp, detta är viktigt för mig för har vartr med om andra dåliga serverar då de faller sönder av dålig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att det ska kunna bli bra rp måste man ibland spela med på bekostnad av tex pengar för en själv vilket skulle kunna bli samma för en själv i framtidsen

Hur hittade du Unive? blev tipsad av en kompis som sålde in det bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka