Inaktuell lingwapzsennya | Ban Överklagan [ralleballe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vonsigma/

Ditt Hex-ID: steam:11000015249ba2a

Vad är din discord tagg? lingwapzsennya

Vem var det som bannade dig? ralleballe_1

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hoppade ut i farten sen blev på backad och rpade inte ordenligt på mina skador sen så ställde jag mig upp och börja skotta istället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi jagade en bil som hade riktat på oss innan så vi körde efter sen när den stannade så hoppade jag ut i farten blev på backad sen så ställde jag mig upp och börja skotta meningen va att vi skulle stanna och kidnappa dom men rpade inte direkt ordenligt på skador så blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig eftersom jag gjorde fel och inte rpade ordenligt på skadorna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. MInns inte va så länge sen jag va bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i efterhand känner jag att jag hade kunnat göra annorlunda jag borde ha rpat mer på mina skador istället för att fortsätta som vanligt jag hade också kunnat ligga kvar och låta dem kidnappa mig istället för att göra motstånd direkt det hade nog gjort scenariot roligare och mer realistiskt för alla jag tar med mig det till nästa gång och ska försöka tänka mer på hur jag kan bidra till bättre rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har faktiskt lärt mig en del jag fattar nu att jag borde ha rpat mer på skadorna istället för att bara köra på som om inget hänt i stunden var jag stressad och tänkte mest på att ta mig ur situationen men det är ändå mitt ansvar att hålla en bra nivå på rpn jag kommer försöka ta det lugnare framöver och tänka mer på hur jag agerar i såna lägen så det blir bättre för alla inblandade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ka

Tillbaka