Antagen lingwapzsennya| Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
43
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Ditt discordnamn: orreniklasson.

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Huvudanledningen till att jag ansöker till staff är att jag vill hjälpa till i serverns utveckling, jag har en god insikt i hela communityt och inom rpn. Jag vet hur man agerar professionellt och jag håller alltid en god ton. Jag har respekt för alla och jag behandlar alltid alla lika, spelar ingen roll hur man låter eller liknande. Jag har koll på alla serverns regler och jag vet hur jag ska åtgärda och förhindra dom på bästa möjliga sätt. Jag har kompetens samt en god social förmåga, när jag tidigare vart staff så har spelarna jag har bannat uppskattat att jag förklarar exakt vad de har gjort för fel så de lär sig av bannen, så det inte bara är ett straff det är också en lärdom som man kan ha med sig i sin rp. Jag kommer bidra med mycket aktivitet och väldigt effektivt arbete. Jag står alltid för att alla ska ha samma tillgång och rättvisa på servern, alla ska behandlas lika och jag vill göra så att unive blir en rolig server med bra rp utan massa lallare. Jag söker till staff för att bidra till serverns utveckling, jag vill göra skillnad. Jag vill inte bara sitta på perms, om ni fattar vad jag menar

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns ex antal saker som inte fungerar i nuläget, de främsta problemen är Vdm (Pittningar), Det skjuts överallt, ingen struktur och social rp i krim delen. Alla skjuter mot alla. Fear Rp med

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska främst vara aktiva i spec och förmedla till våra spelare vad som gäller så dom har koll, ifall regelbrott förekommer så ska vi åtgärda dom direkt. Vi kan sitta i små grupper och specca olika scenarion / gäng för att få olika vinklar och en bättre överblick om vad som sker. Vi ska vara tydliga, hårda och rättvisa. Vi måste ta i med hårdhandskarna eftersom att ifall regelbrott förekommer ett flertal gånger av samma person / krets så har dom ej uppfattat reglerna / att dom skiter i dom. Då måste vi vara hårda så dom lär sig. Man ska ta tag i problemen, alltså vara hårda annars kommer inte spelarna ta oss på allvar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du ska alltid vara professionell, du ska alltid hålla en god och mogen ton i tex support. Eftersom att ifall du och din andra irl polare tex sitter i support och lallar och så drar man in någon så kan det förändra hela den spelarens syn på hur staff teamet jobbar / fungerar.
Du ska hantera dina perms rätt, och behandla dina perms med respekt. Alltså man ska ansöka till staff för att göra skillnad inte sitta och lalla.
Kortfattat - Du är en förebild för många spelare så du måste alltid agera professionellt och du ska alltid behandla alla med respekt, agera professionellt skulle jag säga är typ det viktigaste som staff. Det som är så viktigt med att agera professionellt är att man alltid har en bra ton mot alla och bemöter dom fint så dom ser att man har ett engagemang inom staff teamet. Som staff så ser ju alla dessa medlemmar upp till dig. Om du gör fel så kommer medlemmarna också att göra det som du gör och kommer tro att det är det rätta.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer Bara göra staff arbete har tröttnat på rpn helt

Hur länge har du spelat på Unive? har varit här flertal gången

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har tidigare varit staff på unive tidigare på mitt andra discord konto. Men jag sa upp då jag inte hade tid, men nu har jag tiden och jag vill hjälpa till i serverns utveckling. Jag har tidigare arbetat inom support, jag har bra koll på bemötande och hur man löser saker snabbt och effektivt. Jag har arbetat genom att skriva ned mina support ärenden i ett dokument för att få en bättre överblick om vilka ärenden som förekommer oftast, jag har tagit lärdom av detta och har nu koll på hur jag ska åtgärda och lösa problem som kan förekomma. Jag har koll på att man alltid ska kolla från båda parters perspektiv och i vissa lägen inte banna spelare direkt, då de kan ha en otroligt bra historik och liknande. Men i vissa fall så måste man banna direkt vilket jag också har koll på.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? don

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka