Nekad lingwapzsen_ | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lingwapzsen_

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad är ditt discord namn? lingwapzsen.

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2024

Berätta om din karaktär. Martin Karlström föddes den 24 juli 1998. när han var 20 år dog hans pappa han var bara 50 år han dog av alkoholmissbruk hans mamma var 53 så 3 år äldre än sin pappa när han växte upp så han var en lite komplicerat 1- 6. han fick nästan fullt betyg i alla sina test, Martin älskar att vara bäst, det spelar ingen roll vad de är, om det är att baka en pizza på en cykel och köra bil så vill han bli bäst i allt. Martin är en väldigt smart person. Martin tror att livet efter döden är att man blir en person från en annan bakgrund och de blir en sådan väg att Gud tror att man är redo att gå till himlen. När Martin var 14 och kom hem från fotbollsträningen såg han någon i hans egen ålder bli våldtagen, och han visste inte vad han skulle göra och kollade bakom honom flera gånger för att se till att ingen följde efter honom. Att våldta någon eller slå de yngre är det värsta Martin vet, Martin började boxas vid 15 års ålder när han märkte fler slagsmål mellan sina kompisar i skolan, som tur var hamnade han inte i så många slagsmål. Martin är en troende kristen som enligt uppgift går i kyrkan och ber varje dag. han har inget emot någon och det är väldigt svårt för honom att må dåligt för folk. Han tycker om att titta på maffia/kartellfilmer och serier, men ser dem inte som något han vill vara en del av nu. han vill vara med människor och nära och kära och ha kul, han hatar att göra ingenting, han gillar stress mer än att göra ingenting..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan delta med bra rp eftersom jag är rp redan 4 år och har erfarenhet av rp. Jag vill jobba på ett bilföretag och sälja bilar till folk för att göra dem nöjda. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så att folk känner sig trygga med unive och inte vill byta. Jag har spelat på många servrar och rpd har funnits där länge. Men sedan gick servrarna ner så jag vill starta en ny och min vän bjöd in mig till din discord så jag vill börja här! av.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att både personer ska ha kul i scenariot och förloraren ska vara med och förlora scenariot. Du ska ha kul att vinna eller förlora. Ett exempel är när jag rånar en bank och de fångar mig, jag och polisen har roligt i rp'n. Eftersom FiveM inte bara handlar om att ha kul, jag tycker att alla borde göra det..

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? c logg powergaming, suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat fivem i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
utveckla och ge exempel Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka