Nekad lingwapzsen_ | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lingwapzsen_

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pro0925/

Ditt Hex-ID: 11000015249ba2a

Vad är din discord tagg? lingwapzsen.

Vem var det som bannade dig? maze4k

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univeban.pngScreenshot 2024-11-03 134220.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skriver för att överklaga min avstängning och vill börja med att ta fullt ansvar för det jag gjort. Jag förstår nu att det var helt oacceptabelt av mig att använda olämpligt och nedvärderande språk mot andra spelare, och jag ångrar djupt att jag kallade en annan spelare något så respektlöst som “hora.” Jag inser att det var ett oerhört olämpligt beteende som inte hör hemma i ert community eller någon annanstans, och jag förstår varför detta ledde till en permanent avstängning. Jag förstår att mitt agerande har brutit mot de regler och värderingar som Unive Roleplay bygger på. Jag kan se att mina ord inte bara skapade en negativ upplevelse för den andra spelaren, utan också störde den positiva atmosfären som ni strävar efter att upprätthålla på servern. Jag inser att det är viktigt att alltid behandla andra spelare med respekt, oavsett situation, och att hålla en god ton är avgörande för att alla ska kunna ha roligt och trivas. Efter denna händelse har jag reflekterat över mitt beteende och insett vikten av att hantera konflikter och irritationer på ett mer moget och respektfullt sätt. Jag vill försäkra er om att jag har lärt mig av detta misstag, och om jag skulle få en chans att komma tillbaka till servern, är jag fast besluten att följa alla regler och bidra positivt till communityn. Jag kommer aldrig att använda sådant språk igen och kommer alltid att tänka på hur mina ord påverkar andra. Tack för att ni tar er tid att läsa min överklagan, och jag hoppas verkligen att jag kan få en chans att visa att jag är redo att förändras och agera på ett mer respektfullt sätt framöver. Med vänliga hälsningar, [Förnamn eller ditt FiveM-användarnamn]

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bråkade med en tjej på unive sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skriver för att överklaga min avstängning från servern och för att be om ursäkt för mitt beteende. Jag inser att jag gjorde fel när jag använde ett kränkande ord och kallade en annan spelare för "hora". Jag förstår nu att mitt språk var helt oacceptabelt och gick emot de värderingar och regler ni har för att skapa en trygg och respektfull miljö för alla spelare.
Jag ångrar verkligen mitt beteende, och jag inser att det var fel att uttrycka mig på det sättet. Jag har reflekterat över det som hände och inser att jag måste vara mer ansvarsfull i mitt sätt att kommunicera med andra. Det var aldrig min avsikt att göra någon obekväm eller att skapa problem på servern, men jag ser nu att mina ord kan påverka andra negativt.
Om jag får chansen att komma tillbaka till servern, lovar jag att aldrig använda sådant språk igen och att följa era regler fullt ut. Jag vill bidra positivt till communityn och visa att jag kan vara en respektfull och ansvarstagande spelare. Jag är tacksam för att ni tar er tid att läsa min överklagan, och jag hoppas att ni kan överväga att ge mig en andra chans att visa att jag har lärt mig av denna erfarenhet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en tidigare ban av powergaming och tog lärdom genom bannen och så började jag rpa mer seriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Välja Mina ord noggrant, försöka hålla mig lugn i frustrerande situationer, och komma ihåg att visa respekt för andra spelare, kan du undvika liknande situationer i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig mycket efter att ha blivit bannad, och jag har insett hur viktigt det är att tänka på hur jag pratar med andra, både i spelet och utanför. Jag förstår nu att mitt beteende var oacceptabelt och att det ord jag använde var sårande och kränkande. Att kalla någon för något så nedvärderande som "hora" är inte bara respektlöst utan strider också mot de grundläggande reglerna för hur man ska behandla andra.
Jag har också insett hur mina ord kan påverka andra på ett negativt sätt. Även om jag kanske var frustrerad i stunden, var det inte rätt av mig att låta mina känslor gå ut över någon annan på det sättet. Jag har lärt mig att jag måste hitta bättre sätt att hantera min frustration och att tänka efter innan jag säger något som kan såra andra. Framöver kommer jag att vara mycket mer medveten om hur jag uttrycker mig och respektera de regler och riktlinjer som finns på servern. Jag vill bidra till en positiv och trygg miljö för alla spelare och visa att jag kan vara en respektfull och ansvarsfull medlem i communityn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka