Nekad lingwapzsen | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

29503241

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? lingwapzsen

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Eric Franzen är en 39 årig man som har en bra relation till sina rötter som Bennys arbetare och har ett starkt förflutet med en tragisk olycka vilket gjorde att hans stämdband är mörka som natten. Eric är en ansvarstagande mogen man som är driven och gör allt för att underlätta stämningen. Eric har inga barn eller fru och håller det så. Han tycker inte att en motgång är en motgång, för alla måste vara på botten innan man kan nå toppen. Eric har inte alltid haft det lätt, han led av ett grovt narkotikaberoende under en lång period av sitt liv då Eric var ute på nätterna och inte visste vart han befann sig. Men med tack av rehab så är Eric återställd men är fortfarande i riskzonen för att trilla dit för grupptrycket att börja med narkotika igen. Eric har slutat med droger och försöker alltså hålla sig borta från det och även alkoholen. Eric Har även jobbat som polis i andra städer under en lång period, man kan säga att Eric har en bred kunskap om det mesta yrken och även en väldigt vacker personlighet, han vill alla väll och skulle inte göra någon illa, han tar sitt jobb på allvar. Eric kan även vara väldigt trög och envis man när han inte förstår, men tar man det lungt med honom så tar han det lungt med dig, han är runt 196 lång och är väldigt engagerad i sporter och gillar även rally, han är alltså väldigt entutiastisk och välgiven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en seriös rollspelssituation skulle jag vara social och hjälpsam mot andra. Om någon förstörde eller bröt mot rollspelsreglerna utan anledning, skulle jag rapportera det till staffsen för att få hjälp att hantera situationen. Jag värnar om en positiv och respektfull rollspelsmiljö där alla kan njuta av spelet utan obehag. Mitt mål är att samarbeta och skapa en rolig och trygg upplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte alltid är den som vinner i alla scenarion så du spelar för att bara ha kul inte för att tjäna något själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming, suntförnuft, social rp c logg

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat fivem i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
måste vänta 1 vecka efter unban

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka