Accepterad Lingwapzsen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingwapzsen

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199340829226/

Ditt Hex-ID: 11000015249ba2a

Vad är din discord tagg? orreniklasson. hete lingwapzsen innan

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: 1742467765295.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick en klacksko-ban på grund av spoofing, då jag är helt inkompetent. Även om jag inte använde spoofern på Unive så är det helt efterblivet att använda spoofer, då det ändå räknas som fusk på ett sätt. Jag ber hemskt mycket om ursäkt, Philip, och jag hade jättegärna velat spela kvar på Unive eftersom det är den bästa svenska servern där ute och det är otroligt kul att rpa i din server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är inte helt säker på vad som hände innan jag blev bannad, men det enda jag vet är att jag spoofade. Jag förstår nu att det var ett misstag, och jag ber verkligen om ursäkt för det. Jag borde ha tänkt bättre och följt reglerna, och jag förstår varför jag blev bannad. Jag vill inte göra om det här, och jag lovar att jag inte kommer att använda spoofer igen. Jag hoppas att ni kan förstå att jag lärt mig av mitt misstag och att jag verkligen vill fortsätta spela på servern och vara en del av gemenskapen. Jag ber om ursäkt för mina handlingar och hoppas på en chans att börja om och visa att jag respekterar alla regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår nu att bannen jag fick inte var felaktig och att det var en konsekvens av mina egna handlingar. Jag inser att jag inte borde ha använt en spoofer och att det var ett misstag. Jag har tänkt igenom det och förstår att reglerna på Unive finns för att alla ska ha en rättvis och bra spelupplevelse. Genom att använda spoofer bröt jag mot dessa regler och riskerade att förstöra för mig själv och andra. Jag tar fullt ansvar för det jag gjort och förstår varför bannen var nödvändig. Jag borde ha tänkt bättre innan jag agerade, och det är något jag nu lärt mig. Jag kommer aldrig att använda spoofer igen, varken på Unive eller någon annan server. Jag vet att spoofing skadar spelupplevelsen för andra, och jag vill inte vara en del av det. Jag hoppas att ni förstår att det var ett misstag, och jag har lärt mig av det. Jag vill verkligen spela på Unive igen och bidra till en bra atmosfär. Jag hoppas ni kan ge mig en chans att börja om och visa att jag respekterar reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft tidigare bans men minns inte nån eftersom det va länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha varit inkompetent och använt spoofer på Unive, för det ledde till en ban. Jag hade istället kunnat ta emot den bannen, eftersom den är placerad av en anledning. Jag förstår nu varför bannen är där, och det är för att om jag hade kunnat gå så långt som att spoofa på en annan server, så hade jag också kunnat göra det på Unive. Men så dum är jag inte, jag vet för det första att spoofing inte är tillåtet på Unive och att ni är strikta med det. Och jag vet också att spoofern inte fungerar på Unive. Jag vet inte om Redengine spoofer fungerar fortfarande, men du får gärna kolla om den funkar. Jag kommer aldrig att göra om det, Philip. Och om jag nu hade haft spoofer, hade jag istället för att göra en överklagan bara kunnat använda spoofern. Men nu har jag inte ens spoofer till Unive eller någon annan server längre. Så jag vet inte om jag kan bli avbannad eller inte, men jag hoppas verkligen att du ger mig en chans att spela på din server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Jag har lärt mig att inte använda spoofer när det gäller Unive eller någon annan server. Och att inte vara inkompetent utan tänka igenom alla beslut, vilket jag inte gjorde tidigare. Jag kommer aldrig att använda spoofer igen och har inte ens det på min dator längre, den är helt borttagen sedan jag började spela Unive. det va bara onödigt att spoofa hade bara kunnn Kan du snälla ge mig en chans är du snäll philip

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka