Nekad Lingwapz | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingwapz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef - Grove street Pizzeria.

Vad heter du IRL? Wille

Vad heter du på discord? 𝓛𝓲𝓷𝓰𝔀𝓪𝓹𝔃#9999

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1år fast jag spelat utan whitelist för jag viste inte hur man fick det sen har jag haft whitelist här 2 gånger

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag utvecklar arbetet på ett sådant sätt att jag kan styra alla mina medarbetare först. Efter att ha pratat med alla mina anställda satte jag dem i arbete. Först planerar jag att genomföra flera intervjuer för att samla flera medarbetare som kan hjälpa till. Jag kommer även skicka ett meddelande om att vi har öppet och vi samlar in pengar för att aktivera pizzerian för att få samarbete, eftersom jag anordnar flera event mm. Jag anställer många människor, håller möten, påminner folk om korruption, organiserar evenemang och försöker utöka verksamheten så att jag kan introducera Grove Street Pizzeria. och jag växer genom att anställa och hålla den aktiv så att jag kan planera för framtiden. Jag använder den också som mötesplats i olika sammanhang, min karaktär är ''Stenhård'' och jag tror till 100% på att jag kan bo på den här platsen! Jag anställer folk och aktiverar det så att pizzor, drinkar, fester får vad de förtjänar när det behövs. Vi har alla våra kvällssug och då måste vi vara öppna för sådana behov.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inget i spelet. Men det är ganska bra. Så när det kommer till /me, dram tar degen och gör den till en rund cirkel och lägger till saker etc, då är det coolt! Jag vill att folk ska ha en bra erfarenhet på GSP och ska man jobba där måste man kunna hantera stress.

Hur ofta kommer du vara inne? -Tisdagar 15-23
-Onsdagar 15-23
-Torsdagar 15-23
-Fredagar 14-03:00
-Lördagar 11-03:00
-Söndagar 10-23:00

/Lov
-Måndagar 10-03:00
-Tisdagar 10-03:00
-Onsdagar 10-03:00
-Torsdagar 10-03:00
-Fredagar 10-03:00
-Lördagar 10-03:00
-Söndagar 11:03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart jag skulle

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka