Nekad Lingwapz | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingwapz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? biträdande mekonomen chef

Vad heter du IRL? Wille

Vad heter du på discord? 𝓛𝓲𝓷𝓰𝔀𝓪𝓹𝔃#9999

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1år fast jag spelat utan whitelist för jag viste inte hur man fick det sen har jag haft whitelist här 2 gånger

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla arbetet i framtiden. Jag ser till att arbetsmiljön är bra, för det viktigaste för mig är att personalen är nöjd. Jag kommer in varannan vecka för att se hur det går och om det är någon som vill ge feedback på något de tycker gick fel. Det ökar prestationen eftersom jag tycker att prestation är väldigt viktigt och jag tar det på största allvar. Jag har en rolig aktivitet för kollegor, även om det inte är med i spelet, för det är viktigt att du jobbar för att det är roligt och för gemenskapen! Jag ger allt i samhället, prestation och bra bemötande till kunden! Om någon personal behöver hjälp med spelet så finns jag på plats så snart som möjligt. Det är som sagt viktigt för mig att de känner att jag som chef är aktiv och verkligen vill utveckla arbetet ytterligare. Jag presenterar ett väldigt enkelt test hur man gör i olika scenarier, där man kan öva i förväg med ett googledokument som jag gjort, för det är viktigt för mig att de inte kan säga att de inte hade en chans att lära sig. Det är inte ett alltför svårt test, men ett test du måste klara om du vill RP som mekaniker i Unive. Jag vill presentera detta test så att jag vet att de vet hur och vad de ska göra. Det är också ett sätt att lära människor som inte vet, eftersom de bara kan lära sig och läsa och lära sig i Google Doc, så om du inte vet kan du enkelt lära dig. Jag tror att det håller RP-nivån på en bra nivå. Anledningen till att jag har ett Google-dokument för dig att läsa är för att det är viktigt för mig att alla känner sig välkomna och ges en chans! Jag tror verkligen att jag kan ge mycket gott till Mekonomen, Aktivente och RPn.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag Var mycket älskad om min omgivning oqch alla personer som fick min hjälp. Jag har jobbat på Mekonomen 4 gånger och varje gång har varit as bra. Det högsta jag lykadess komma till var Personal ansvarig då jag var mycket aktiv om dagarna och hjälpte till mycket anställde mycket personer och man kunnde stå i flera timmar och ta intervjuer. Jag hade börjat tröttna på att jobba på mekonomen och såg att bli kriminell som en chans till att bli mycket bättre på att rp och utöka mina förmågor innom rp och bli mycket bättre då jag inte fann något ro i att va krim så bytte jag till baka till den vanliga sidan om man nu kallar det så. Jag började jobba på securitas men jag fann inte häller något ro i det, Började på Auto experten fan inte häller något ro för det för jag trycker det är tråkigt och bara trimma bilar och. Nu jobbar jag på Mekonomen för 5 gången och jag har aldrig haft så roligt i mitt liv som jag har just nu jag jobbar ungefär 6-8 timmar per dag, Det kan hända att jag inte jobbar någon dag för att jag har skol arbete. Men jag är mycket om tyckt på mekonomen och alla verkar gilla mig när jag glider in på mekko så skriker alla Vincent som att jag vore en artist ahahha. Jag rp väldigt bra kan alla delar och använder mig mycket av /e box /e mechanic3 /e weld och mycket /me för att göra Rp nivån så bra som möjligt har även delat med mig av mina tips och skils som tillexemepl om man tar upp trasan så kan man skriva /e clean så ser det mycket mer realistiskt ut för lite lägre bilar jag har även många kompisar på mekonomen och tycker om arbets moralen i på mekonomen. Det som skulle vara ett stort pluss med mig som chef är att jag är en natt ugla och är mycket aktiv på nätterna och älskar att hjälpa för att jag vet att många inte kan jobba på just nätterna och det kan jag det är en av anlednigarna att jag är så poppis på just mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? -Måndagar 15-23
-Tisdagar 15-23
-Onsdagar 15-23
-Torsdagar 15-23
-Fredagar 14-03:00
-Lördagar 11-03:00
-Söndagar 10-23:00

/Lov
-Måndagar 10-03:00
-Tisdagar 10-03:00
-Onsdagar 10-03:00
-Torsdagar 10-03:00
-Fredagar 10-03:00
-Lördagar 10-03:00
-Söndagar 11:03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka