Nekad Lingwapz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingwapz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pro0925/

Ditt Hex-ID: 11000015249ba2a

Vad är din discord tagg? 𝓝𝓲𝓴𝓵𝓪𝓼𝓼𝓸𝓷#9999

Vem var det som bannade dig? Karimooooo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 5853-b3ec51368633512ac7aeff33cfdd6666.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en bild på en photoshoppad bara för att jag skrev att (dom som tar intervju är cp) för att dom som tog intervjun med mig satt och höll på med mig det va därför jag skrev det, en grabb som skrev till mig vad jag ansökte till för jobb, och så sa jag att dom som tar intervju är cp, och så photoshoppade jag en bild för att inte få skit för att han visade screenshot till en staff vad jag skrev och så fick jag indragna roller och ban, det var riktig dum av mig och photoshoppa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille smsade mig och frågade vilket jobb jag sökte och så skrev jag lindroths och sen och så skrev jag till han (folk som intervjuar för jobb är cp) och så tog han screen och skickade det till en staff så fick jag ban och jag va så dum så jag photoshoppade en bild bara för att inte få skit och jag fick skit av det, och det va dumt av mig att photoshoppa bilden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig för jag gjorde riktig fel för att jag skrev dom som tar interjuv är cp och sen photoshoppa, och det va dumt av mig att photoshoppa och säga att dom som tar intervju är cp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban va av att jag slog ner en grabb i fängslet som slog min kompis när jag va vid han så fick jag ban för rdm när han slog min kompis och jag bara hjälpte till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja säga sanningen till staffsen och inte photoshoppat så hade jag inte fått konsekvenser som jag fick för det jag skrev

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte photoshoppa och säga att dom som tar interjuv är cp för det räknas som staff diss det är samma som att jag säger det till en staff, och att du ska erkänna istället för att ljuga, för det va riktig dumt av mig att göra det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka