Accepterad Lingwapz | Ansökan till Servervakt [Smokey Nagata] [Bjorklund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingwapz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad heter du på discord? 𝓛𝓲𝓷𝓰𝔀𝓪𝓹𝔃#9999

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet.
Måndagar 17:00-23:00
Tisdagar 17:00-23:30
Onsdagar 16:00-23:00
Torsdagar 17:00-23:00
Fredagar 15:30-03:00
Lördagar 12:00-04:00
Söndagar 12:00-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? månader typ sen blev mitt discord konto hackat, sen så gjorde jag nytt konto och ansökte igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakten har till uppgift att hjälpa Staff Teamet med alla små saker som att sparka och förbjuda skurkar som går in på servern och förstör den. Det är inte bara serveradministratörens jobb, det är att hjälpa alla medlemmar och nykomlingar som kommer till servern och några av dem ger bra exempel och lär dem hur man rp och hur det fungerar på ett bra sätt. Server Guard har flera bra kommandosoldater som du kan hjälpa till med ditt arbete, såsom /revive och /kick, /svban, /toggleid, /sv, med flera. Vakten har en mycket viktig uppgift för servern att göra alla scener smidigare. Om du råkar missa ett klick, eller något saktar ner och bryter scenen, kan vakten hantera det istället för att skriva /report hela scenen för att pausa. Sedan fortsätter den att flyta.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara en servervakt, vara en större del av servern, ta mer ansvar, hjälpa till att bli av med alla som kommer in på servern och bryter rp och tycker att rp är dåligt det är ingenting bara jag kan göra allt oss servervakter Kick/ban och ban folk som missköter sig på din server tillsammans med hjälp av /kick och /svban. Men den främsta anledningen till att jag vill bli serverväktare är för att kunna ta mer ansvar och vara en större del av servern. Jag skulle också vilja vara serveradmin, för istället för att skriva /rapport eller /hjälp kan jag felsöka problem och då kan jag hantera det mesta själv, medan arbetare kan hantera större scenarier och göra rpn bättre. Jag vill också vara en servervakt eftersom det kan underlätta i vissa olyckssituationer som när någon missar ett klick eller när en långsammare person kommer och förstör scenen så att den flyter bättre och får bättre rp när den flyter i en pausa det för att skriva /report ska kan man ta hand om det själv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när du använder din perm till din fördel, som att sparka/banna någon i en scen bara för att vinna den eller få dig själv tillbaka till din fördel. Men du använder din permanent på fel sätt för att vinna scenen/du borde ha fördelen. Om du är i en scen och du blir stoppad av polisen och du inte kan ta det så du sparkar honom och det är en mycket allvarlig sak eller om du är i kameralås och använder toggleid eller /revive som är väldigt grovt och konsekvenserna är mycket allvarliga som detta Att göra är respektlöst.
 
Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top