Nekad lingonv2 | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lingonv2

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Hästberg Bil & Motor AB

Vad heter du IRL? Emil

Hur gammal är du? 14 fyller 15 om nån vecka.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 467 timmar på FiveM.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att jag har alla erfarenheter som behövs och jag har ett stort intresse i att träffa nya människor och vill gärna göra det lätt för alla att kunna köpa en bil och jag känner att jag kan uppnå detta genom att få aktiva arbetare och själv kunna ha kontakt med de som arbetar för mig. Jag tycker att jag skulle kunna välkomna många människor med glädje och jag skulle säga att min karaktär är rätt så trevlig och skulle gärna kunna ta anställningar på jobbet. Jag jobbar inte för pengar och jag känner att jag kan prata med människor och kunna få de att känna sig välkomna när de köper en bil och att de känner att servern är en trevlig plats att vara på.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min karaktär Marko Berg har inte direkt några erfarenheter inom jobbet men jag har jobbat på Vianor och Marja-Lisas innan på en annan karaktär då.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Marko Berg, Marko hade en ganska tuff uppväxt och han har inte blivit behandlad så bra i sitt liv. Nu har Marko dock hamnat på andra banor och han mår bättre än någonsin. Han har ett väldigt stort intresse för bilar och tycker om att ha någon att kunna kalla familj oavsett om det skulle vara en kollega eller bara en vän. Han tycker om att meka på bilar men han är en jäkel på att sälja saker. Han tycker om att vara ute och känna sig fri. Marko har inga barn och han är född 1998 men han söker dock en partner i framtiden. Marko äger en BMW M2a och hans favorit bilmärke är ju såklart BMW. Marko har alltid haft det lätt att skaffa vänner när han var ung även fast hans föräldrar ofta förbjöd han att skaffa vänner. Nu när Marko flyttat bort från dem så kan han nu gå vidare i livet och börja arbeta. Marko gillar verkligen att köra bil så mycket att hans ungdomsdröm var att bli F1 förare men det gick aldrig riktigt i uppfyllelse så detta kanske kan nå hans förhoppningar att jobba inom bilar. Min karaktär pratar gärna med människor samtidigt som han vill att alla ska känna sig glada. Han vill gärna att de han bemöter ska kunna tycka att de vill komma tillbaka till arbetsplatsen

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne så mycket som möjligt om jag ej har skolarbete att ta hand om så runt 5+ timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra. Att få detta jobb skulle bara göra min RP lite roligare för mig och andra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar bara på Unive.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka