Accepterad Lingon0 | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingon0

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198409367331/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? VapeCat#2159

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert Karlsson och är 21 år gammal.
Han har en ganska mörk bakgrund då hans pappa misshandlade Bert's mamma när han bara var 12 år gammal.
När Bert blev 16 år så tog han tag i livet och tog studenten och skaffade jobb.
Han blev framgångsrik och hade råd att flytta från Stockholm till Unive.
Bert gillar att åka runt i sin BMW M2 och att prata med snälla personer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en snäll och rolig person som vill få andra att skratta och ha kul. Jag har ganska mycket erfarenhet för jag brukade spela på andra servrar innan. Jag rollspelar väldigt seriöst och med suntförnuft. Om jag blir medlem har jag tillgång till många fler saker till exempel olika jobb och då kommer jag rpa ännu seriösare. Jag vill helt enkelt göra communityn större och gladare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en server med ett stort community med bra staff. Alla spelare jag har träffat har tagit sitt rollspel extremt seriöst och försöker verkligen hålla en hög nivå. Jag gillar också alla olika jobb, bilar och gäng det finns. Det verkar väldigt spännande och roligt.

Hur hittade du Unive? Skrollade runt i FiveM och hittade den bland svenska servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli polis eller rånare. Jag vill även utveckla mitt rp så allt blir bättre. Eventuellt vill jag komma med i nått gäng eller en firma.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att ha kul och att vara aktiv så mycket som möjligt. Jag vill också skaffa nya vänner att spela och ha roligt med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, Jag spelar på Unive för att jag känner att det är en bra server med mogna rollspelare på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka