Nekad linglong | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linglong

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Ange ditt födelsedatum 22 Augusti 2005

Vad heter du på discord? bergqvist#9246

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 17:00 till 22:00 helger typ hela tiden

Hur länge har du spelat på Unive? ca en månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? göra servern till en bättre plats och speciellt se till att folk följer regler, och ta bort bilar som är ivägen osv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? att just göra servern som jag spelar på till en bättre plats.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? tex kicka folk som inte rpar (eller rpar på ett dåligt sätt) eller tex bidrar till powergaming eller andra tråkigheter.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är en person som kan ta mycket ansvar och är mogen om jag får säga det själv.

Varför vill du bli servervakt? aa samma svar som på de flesta frågorna ovan, att göra servern till en bättre plats och få folk att känna sig "trygga" när dom rpar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan de flesta basic commandsen men har att lära när det gäller mer andvancerade kommandon.

Är du whitelistad på serven? ja sen dag ett

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej aldrig blivit bannad eller kickad på unive eller på en annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka