Accepterad LingLing | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LingLing

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? barbapappa100_86669.

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Henrik Lundblad är en 25-årig man som växte upp med en stabil och trygg uppväxt.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Praktisk, rättvis, hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Henrik Lundblad växte upp i en liten stad med en stabil och trygg uppväxt. Hans föräldrar var alltid där för honom och hjälpte honnom mycket med skolan osv. Föräldrarna lärde honom vikten av att arbeta hårt och vara ärlig. Henrik var alltid den som fixade trasiga saker hemma såsom en trasig cykel samt en gammal bil osv, detta gjorde då att han var väldigt intresserad av att meka med olika saker osv. Hans pappa, som var brandman, inspirerade honom också till att tänka på yrken som handlar om att hjälpa andra och detta tycker Henrik är en väldigt viktig grej. Under uppväxten var Henrik mycket aktiv i idrott, vilket gav honom en känsla av laganda och disciplin. Han har alltid haft en stark känsla för rättvisa och ogillar när människor behandlas orättvist, vilket väckte hans intresse för yrken som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Henrik är också bra på social rp. Han är vänlig och lätt att prata med, vilket gör att han snabbt blir en person folk gärna pratar med. Eftersom han växte upp i en trygg miljö och alltid har hjälpt andra, är han bra på att lyssna och förstå människor.
I sociala situationer kan Henrik vara den som samlar ihop folk, hjälper till att lösa konflikter eller ger råd. Han har en känsla för rättvisa och gör sitt bästa för att alla ska trivas och vara överens.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta menas med att man alltid ska tänka på att spela för allas vinster i ett scenario alltså att alla ska kunna vinna i ett sceanrio och inte bara jag samt att jag ska kunna förlora scenarion och inte bara vinna. t.ex Jag har gjort ett butiksrån polis är efter mig med polisbilar jag krockar blir skadad osv poliserna har blockerat mitt fordon så jag inte kan komma ut de står och riktar på mig istället för jag ska börja köra på alla och försöka komma undan för att jag ska kunna vinna scenariot så kan jag göra det roligt för alla och förlora scenariot att gå ut med händerna synliga och lyssna på dem.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, ny

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det har jag! RDM = Random Death Detta menas med att man bara går upp till någon och döddar den utan anledning. Suntförnuft= detta menas med något man inte skulle ha gjort i verkligheten alltså man ska tänka hade jag verkligen gjort detta i verkligheten såsom hade jag gått naken på stan? FEAR RP= Detta menas med att om det kommer upp med någon med vapen så ska jag värna över mitt liv och alltid ta upp mina händer. VDM = veichel death match, Detta menas med att jag använder mig utav mitt fordon för att dödda folk och ramma in i folk utan anledning samt för att använda fordonet som ett slags vapen. NLR = new lifr rule, Detta menas med om jag har blivit dött och sedan kommer tillbaka i liv då ska jag ej komma ihåg det efter och göra tillbaka det emot hen. Powergaming= detta menas med att man kanske krockar med en bil istället för att rpa på mina skador väljer jag bara att köra därifrån och må bra. Social rp= Detta menas med att man alltid ska använda sig utav social rp alltså prata först iställt bara för att t.ex skjuta eller dödda folk. Cop bait= Detta menas med om det står en polis på rödljus istället för att jag saknar ner och ställer mig också vid röd ljuset så väljer jag att köra emot röd ljuset bara för att få polisen efter mig och bli jagad för att det är roligt, C logg/Combat logging= detta menas med om jag har dött i ett scenario som bliovit skjuten så istället för att jag ska bli plockad eller att timern har gått ut väljer jag att gå in i f8 menyn och skriva quit för att undvika bli tagen av polisen eller förlora mitt vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är väldigt kunnig inom rp och har ett väldigt bra social rp nivå och vill verkligen uppnå en topp för rp.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka