Accepterad Lingan | Medlem ansökning [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin (vill inte säga efternamn)

Vad är ditt discord namn? Lingan._._.

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Namn: Fredrik
Efternamn: Hedringsom
Ålder: 30

Bakgrund:

Fredrik Hedringsom föddes 1993 i Uppsala på Ferlinsgatan med sin store bror Marcus Hedringsom. Fredrik är en väldigt lugn och trevlig person. under sin uppväxt så gick det väldigt bra för Fredrik i skolan och han hade det lätt att få Vänner. i sin tonårs tid så var Fredrik mycket inne att simma och han spenderade många timmar på det. När Fredrik fyllde 18 så vart han inkallad till Livgardet regemente (Lumpen) där Fredrik lärde sig god disciplin. efter Lumpen så valde Fredrik att fortsätta inom militären ända tills nu när han söker en förändring i sitt liv där han vill söka ett Jobb oss Polismyndigheten

Min karaktär har stor intresse för att hjälpa andra och samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till Bra Roleplay och bra attityd jag är en väldigt snäll och trevlig person. men jag har dock dyslexi som gör så att Jag har svårare att skriva och utveckla saker samt Läsa. Jag kommer till Unive för att träffa nya och Trevliga vänner. Jag vill bidra med sån bra Rp (Roleplay) som det bara går

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst menas med att man spelar för båda parterna och inte bara för att en ska vina. som gör det roligare för alla i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR: Menas med New Life Rule och det menas med att man inte får komma ihåg något från sin gammla karaktär T.ex om man dör så ska man glömma allt. Rdm: Radom deathmatch det menas med att man måste ha en bra anledning för att döda någon. kan alla andra också

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har lite erfarenhet men inte på någon server med hög Rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt snäll och Aktiv, Jag är ganska ny till FiveM Rp men gör mitt bästa för att komma in på en bra server med bra rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka