Inaktuell Ling Ling69 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ling Ling69

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Agust

Ditt discordnamn: linglong77

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? jag skulle vilja bli staff för jag känner att jag skulle passa bra in på staff teamet och jag är redo att ta på mig utmaningen att vara staff och hjälpa server.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? för de mesta kriminela rpen tycker jag inte är så bra nu väldigt mycket skjutningar och segt i väntrum som donation och support

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? tillsamanns med staff teamet kommer vi ta återgärder på folk som ej följer regler sen alltid påminna folk att följa reglerna.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska visa respekt för spelare och behandla alla jämlikt oberoende av vad dom har gjort. Staffs ska agera på ett professionellt sätt genom att behandla alla samma då alla har samma förutsättningar till att bidra med en bra rp-nivå till servern. Genom att vara professionall så påverkar man hela staff teamet samt spelar på servern positivt. Ifall en spelare på servern ser en dålig sida på en staff så kommer han oftast dra hela staff teamet över en kant och alla blir påverkade.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag kommer hem från skolan ca 14:00-15:00 till 00:00 på vardagar ibland längre. sen helger kan jag aktiv mycket mer och senare.

Hur länge har du spelat på Unive? Runt början 2021 och spelade till vinter 2022 och tog en paus till våren 2023 sedan dess har jag varit väldigt aktiv.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på unive förut så har erfarenhet hur alla logs funkar commands.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

+rep varit staff förut och var exemplarisk då så förtjänar en ny chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka