Accepterad Linen06 | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linen06

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198194121803/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Andersson

Vad är ditt discord namn? Linenx#8763

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi Svensson. Jag är född i sverige och är uppvuxen i en liten by i norra sverige. Jag är 22 år gammal. Jag växte upp med min mamma, pappa, syrra och min älskade brorsa. Jag har en barndomskompis som heter Ragnar Andersson som jag har vart kompis med sen tidig ålder. Jag och han brukar alltid hänga och skruva i våra bilar och bara köra runt i våra bilar. Jag har haft ett Intresse om bilar ända sen jag var liten då min pappa hållde på med bilar som sen fick mig att börja gilla bilar. Hela våran familj är intresserad av bilar så vi har en gemenskap så vi brukar umgås och skruva och vara på bilträffar. Jag har en dröm om att bli mekaniker eller att köra taxi då jag hade gillat att skruva eller att köra bil. Jag gillar även lastbilar då min farfar hade ett företag då jag var liten. Han dog tyvärr förr förra sommarn men han finns alltid runt mig och skyddar mig. Jag är trevlig och är lätt att prata med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad så jag kan va en del av servern och hjälpa andra människor och få servern att växa. Jag kommer att vara en bra addition till jobben då jag är driven till att arbeta. Det hade även varit schysst att bara jobba och lära känna folk. Det hade känts som man hjälpte till på servern och faktiskt bidrog till någonting.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så jag kan hjälpa folk och hjälpa till att växa servern och se till att andra har en bra upplevelse. Det är såklart också ett plus med större lönen men ännu roligare att vara en större del av servern och hjälpa till.

Hur hittade du Multistaden? Jag såg massa videos på youtube om den och så tipsade flera kompisar om den så jag började spela på den och gillade verkligen servern för att den är bra gjord och bra admins.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utvecka mitt rollspel och helt enkelt bli bättre på Rollspel då jag fått en ban för ooc.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server då andra servers inte är välordnade och bra gjorda. Det här är även typ den ända servern som har bra Admins som ser till att folk beter sig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka