Nekad Linen06 | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linen06

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198194121803/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Andersson

Vad är ditt discord namn? Linenx#8763

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är då Abdi Svensson som är 22 år gammal och har varit uppväxt i en liten håla utanför umeå och bott där mesta delen av sitt liv. Han har en bästa kompis som heter Ragnar Andersson, dom två brukar alltid härja runt och bli kompisar med andra folk och fixa upp sina bilar. Abdis största intresse är att köra bil och även köpa bildelar och sånna saker. Han har aldrig haft en familj och är därför beskyddande över sina kompisar och väldigt självständig. Han är allmänt trevlig och försöker vara på sin bästa sida men det går ju då inte hela tiden. Han kan bli arg i dom flesta situatoner men försöker att rufsa av sig ilskan. Han är en allmän glädjespridare och allmänt trevlig och rolig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så jag kan hjälpa folk och hjälpa till att växa servern och se till att andra har en bra upplevelse. Att höja spelglädjen och försöka få så bra rp som möjligt på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att servern är väldigt uppstyrd och håller sig alltid som uppdaterade. Dom är så unika då dom kommer med mycket bra ideer och har bra admins och staffs som jobbar på bra för att försöka förbättra servern.

Hur hittade du Unive? Jag såg massa videos på youtube om den och så tipsade flera kompisar om den och sa att servern var bra uppstyrd.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli bättre med mitt rollspel och försöka bete mig så bra som möjligt, Så som man skulle gjort i verkligheten. Att tänka till vad man skulle ha gjort i verkligheten innan man gör det i spelet t.e.x.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill förbättra upplevelsen på servern och kanske få ett högre uppsatt jobb i framtiden för att hjälpa folk. Att få servern att växa och även växa som rollspelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det här är den enda servern som jag tycker är bra och funkar utan lagg och bugg och saker. Sen är den allmänt välordnad då admins verkligen styr upp servern.

Nekad, Bra ansökan men fokusera mer på varför just du ska bli medlem!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka