Accepterad Linen06 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linen06

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194121803/

Ditt Hex-ID: 11000010df05c4b (Hex)

Vad är din discord tagg? Linenx#8763

Vem var det som bannade dig? Han hette google.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp Tar självmord för att komma undan polisen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror att det hela var ett missförstånd för att jag hade varit jagad av polisen ett tag så då så hoppade jag ett högt staket för att ta mig där ifrån som då ledde till att jag föll och fick lite hp. Efter det så började jag halta då hoppade jag ett till staket och efter det staketet så hann polisen ifatt mig som då satte mig i handfängsel som gjorde att jag bara föll ihop och dog av någon anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit jagad av polisen ett tag så då hoppade jag ett högt staket för att komma ifrån och då tappade jag hp och sen sprang jag en bit hoppade ett till litet staket som inte ledde till något och just efter jag hoppat det staketet så kom polisen ifatt och handfängslade mig och gjorde så att jag dog. Min kompis var även med och han sa att jag dog när jag hoppade andra staketet men det är ganska omöjligt för att det var ett såhär litet staket som man bara far över liksom. Så då förstår jag inte hur dom trår att jag dog på mening då jag bara föll ihop av ingen anledning när dom satte mig i handfängsel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag inte dog på mening utan att jag bara dog av någon anledning när jag fick handfängseln. Dom kanske trodde att jag ville dö när jag hoppade första staketet som var högre men det var bara för att komma iväg och det kan min kompis intyga på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången så rånade en kille mig när jag var medvetslös och så dum som jag var så hittade jag han och slog ner han. I verkligheten skulle jag då inte kommit ihåg vem det var som rånade mig så det var inte rp. Andra gången så körde jag för fort genom staden som ledde till att jag fick en ban för powergaming. Det ledde till något bra för att jag kör sakta idag både för att inte bli bannad och för att inte krascha bilen heller. Sen blev jag bannad för ooc en gång också då jag inte tänkte och skrattade åt någon som blev bannad för att dom slog ner mig och sa rätt åt dig att du blev bannad i spelet som då ledde till ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något annorlunda då jag inte gjorde något fel som var failrp då jag bara dog av ingen anledning då dom satt handfängsel på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? kanske att man inte ska hoppa över staket då polisen då tror att man vill döda sig själv. Som blir ett helt missförstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka