Nekad LineFiftyOne | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LineFiftyOne

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kent

Vad är ditt discord namn? linefiftyones

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kent nygren

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ansvarsfull, lojal, reflekterande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har växt upp i en utmanande miljö där de har lärt sig vikten av att stå upp för sina vänner och hålla sina löften. Från en ung ålder blev de snabbt medvetna om hur världen fungerar, och har därför utvecklat en realistisk syn på livet. På kort sikt strävar [Karaktärens namn] efter att etablera en stabil grund i sitt samhälle och bygga relationer, men på längre sikt vill de spela en större roll, kanske som en ledare eller någon som hjälper andra att växa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad och trovärdig rollspelsupplevelse, och jag tycker om att utveckla karaktärsdrivna berättelser som kan leda till spännande scenarier. Jag älskar att samarbeta med andra spelare för att skapa gemensamma berättelser som känns meningsfulla och realistiska. Jag är också bra på att hålla en hög RP-nivå och följa serverns regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man skapar en öppen och rolig upplevelse för alla parter, även om det innebär att man inte alltid "vinner" själv. Genom att ge andra spelare utrymme att glänsa och utveckla sina egna berättelser, bidrar man till en mer dynamisk och intressant värld där alla får möjlighet att växa och ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, i början av min tid på andra servrar gjorde jag ett misstag och bröt mot en regel. Jag lärde mig snabbt att det är viktigt att följa alla regler för att skapa en bra och respektfull spelmiljö för alla. Jag reflekterade över mitt misstag och har sedan dess alltid strävat efter att vara mer medveten om mina handlingar och se till att jag inte stör andra spelares upplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer. inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt noga med att följa reglerna och se till att jag inte stör andra spelares upplevelse. Jag har erfarenhet av både att leda och följa, och jag tycker att en stark gemenskap byggs på att alla bidrar och har roligt tillsammans. Därför ser jag mig själv som en engagerad och ansvarsfull medlem som vill vara med och utveckla servern på ett positivt sätt. Jag har också en god förståelse för hur man hanterar konflikter på ett respektfullt sätt, både in-game och OOC, vilket gör att jag tror att jag skulle passa bra in i den här gemenskapen.

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka