Inaktuell Lindstrom | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindstrom

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobbe erikson

Vad är ditt discord namn? Pablo escobar

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Yasin Abdullah han är en 19 årig man som just nu söker jobb inom bilbranchen. Han letar just nu runt i staden om att kunna tjäna lite svarta pengar eftersom han ej får nått jobb inom bilbranchen. Yasin Abdullah köper billiga bilar privat och fixar dom för att kunna sälja dom för mer sen eftersom han behöver lite pengar i fickan för att kunna försörja sin tjej och sitt barn. Men en sak som bara han och hans kusin vet om är att dom egentligen är nordens största knark maffia under sitt riktiga namn Mertsi, Mertsi var tvungen att fly från finland när han var 16 år för då förändrades hans liv mertsi och hans kusin sköt 4 personer högt uppsata i finska maffian. Dom hade 2 miljoner på sitt huve så mertsi och hans kusin flydde till svergie för att ta över svergies maffia.
Efter att ha varit med om så mycket väljer han nu att ta de lugnt och satsa på bil branschen o starta egen bil firma som kommer hjälpa till i staden och köpa ett hus med hans familj

Vad kan du bidra med till serverns RP? God och social rp skicka reports om nån gör fel
Inget lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vara egoistiskt och spela för motpartens vinst i ett scenario tex i ett bank rån behöver rånarna inte fly med världens snabbaste bil håll det roligt och försök att ha samma hastighet som polisen så de blir roligt för båda

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag vdm rdm powergamung nlr suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat i 1 år nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de är bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Sätter denna som inaktuell eftersom du redan har medlemskap på ditt andra discord konto: "Sarbarn1312"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka