Accepterad Lindstajn | Whitelist ansökning [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindstajn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lindstajn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Lindstajn.#7070

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ville Ericson och är är en lugn 18åring som vill till slutändan komma in till polislivet. Han har haft en halvt hård "svenne uppväxt " i Gävle. Han har intresse för alla mekaniska fordon, Bilar, Motorcyklar osv. Han är nyinflyttad till staden från landet och har sin dröm att bli Polis. Han har haft det relativt lätt i skolan och sitt liv och därför vill han ha en utmaning att försöka bli polis och klättra ut ur köra trimmade mopeder och skoter "fasen" han försöker ständigt klättra i Job och status för att tillslut bli den killen som alla känner. Han har levt hela sitt liv med depression som han ständigt försöker gömma. Han har alltid hjälpt till på gården hemma och därför har han aldrig haft tid för att skaffa flickvän eller kompisar. Nu är han 18 och flyttar direkt från landet till storstaden med drömmar och ambitioner. Få polare och bli polis.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag kan bidra till en härlig rp på servern. Samt så tycker jag det är extremt roligt att spela och lyder alla regler då jag har spelat på andra servrar förut så som Swedishnights och Grannkommunen. Jag tycker att det är extremt kul att träffa unika folk och ha det allmänt roligt med människor. Jag vill göra unika grejer på serven och göra en härlig atmosfär

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server verkar unik och jag har ett fåtal kompisar där redan. Samt så är det en ny upplevelse och jag kan starta om då jag har spelat på några andra servrar som jag har nämnt nedan.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis började köra på denna server och sa att det var en av dom bättre och den känslan vill jag också ha.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra en karaktär som folk känner igen och som folk uppskattar, Jag vill försöka få något rykte på serven så folk kan känna igen sig. Samt att bli polis. Det är mina mål

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ag spelade en del på Grannkomunen och Swedishnights men för att min broder i verkligheten var polischef på grankommunen så fick jag inte samma känsla för den serven. Samt Swedishnights tyckte jag var lite för oseriöst då det inte var någon whitelist och det var massa småbarn som lekte "gangsters/orten".

Vidare till intervju! Lycka till!
Glöm inte att ta din intervju inom 48h annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka