Accepterad Lindqvist | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindqvist

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
3
Användarnamn: Lindqvist

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402826332/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle lindqvist

Vad är ditt discord namn? Lindqvist#9875

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en driven karaktär som är trött att jobba som gruvarbetare.Min karaktär är en väldigt bil intresserad karaktär han gillar att köpa bilar och styla upp dem och trimma dem och sen sälja vidare för att sedan börja på nästa projekt.Han är tjugoett år gammal, han kommer från en stökig backgrund så han är lite smått kriminell.Han är en glad person och gillar att träffa nya personer.

Varför ska just du bli whitelistad? För att kunna ha mera jobb och inte va lika begränsad. Och det gör det till roligare och mer seriöst rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är den bästa serven jag har spelat på och det värkar som att det flesta vill ha seriöst och bra rp.

Hur många timmar har du på FiveM? 73

Hur hittade du Multistaden? den låg på topplistan och mina kompisar rekommenderade den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev felaktig bannad för vdm

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka