Nekad Lindh | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xeternal

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199272414155/

Ditt Hex-ID: 11000014e35cbcb

Vad är din discord tagg? xeternal_

Vem var det som bannade dig? VOID

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för att dom misstänkte att vårat gäng använde sig utav metagaming och detta stämmer absolut inte då vi hade en discord grupp för att vi skulle prata om inköp osv samt jag satt och designade deras ped då jag fixade texturer till deras ped och det användes den gruppen till samt när vi inte var inne på unive och spelade andra spel så satt vi i den gruppen för att vi kan inte sitta i gäng vc om vi inte är inne på servern och rpar så vi har inte suttit i den när vi rpat på unive eller liknande det har alltid varit gäng vc men just i detta läge så glömde jag hoppa vc under ett scenario och då åkte vi på bann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag åkte på perma bann så satt jag på en Temporär bann för misstänkt meta gaming och när jag blev perma bannad låg jag och sov så hade inte så mycket att försvara mig om då alla åtgärder togs när jag sov

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser det som en felaktig bann då staffsen missuppfattade vad gruppen var tillför det var absolut ingen meta grupp utan en grupp tillför när vi inte spelade på servern och inköps diskutering

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare banns: 1. Korruption inom yrke och dom andra mest PWG fast vissa är felaktiga sen satt jag på en temporär innan denna alltså en misstänkt meta gaming bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom gruppen endast användes för inköp diskutering och en snack hörna där vi satt och spelade andra spel mer som en community så vet jag faktiskt inte då allt är ett stor missförstånd om gruppen finns inget jag skulle kunna gjort annorlunda om det bara var en grupp där vi diskuterade om våra inköp designade peds osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Klart jag har lärt mig något efter min bann lovar att inget kommer hända igen och gruppen är borttagen då allt blev ett missförstånd och allt var bara lite kaos i detta läge samt jag låg och sov under tiden jag fick min bann

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår till 100% och inget kommer hända igen

Senast ändrad:
Nekad, Det var inte mycket engagemang i denna ban överklagan.
Anledning: många av er har redan erkänt om meta discorden. Så att ljuga i en ban överklagan är tydligt bevis varför du inte hör hemma på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka