Accepterad Lindh | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xeternal

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199272414155/

Ditt Hex-ID: 11000014e35cbcb

Vad är din discord tagg? xeternal_

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag emote abusade vilket var dumt jag ångrar det hade tråkigt och orkade inte vänta på att det skulle bli klart samt jag hade e cop bindat från Malaka Lall Server jag ångrar det stort och ber om ursäkt med som sagt hade tråkigt och orkade inte vänta kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan restart så hade jag tråkigt och satt och plockade vallmo sen så gjorde jag en liten dum sak e copade typ 4 gånger i rad om inte mer sen när jag gick in igen och plockade bannade Wux mig för emote abuse förstår helt att han gjorde det och jag ber hemskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig bann förstår helt att Wux gjorde det och som sagt sorry återigen kommer inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare bans har jag blivit perma för 1. Korruption inom yrke och dom andra är mer för Powergaming osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut inte e copat det var väldigt dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka