Nekad Lindh | Ban Överklagan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xeternal

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199272414155/

Ditt Hex-ID: 11000014e35cbcb

Vad är din discord tagg? xeternal_

Vem var det som bannade dig? Melvinsoder

Bild på banmeddelande: hejsan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi var i en skottlossning och sen skulle vi köra upp för berget då det gick lite snabbt vi börjar glida ner för berget sen så gled vi på taket in i ett träd vi alla skrek aj och rpa med /me och grabben har inte ens ljud på klippet själv tycker jag att det är felaktig då vi rpade på skador sen så när vi stannat bilen så hoppar vi ut eftersom det var en skottlossning då ska man värna sitt liv då vill man inte sitta kvar i en bil dessutom var det inte grova skador då vi gled på taket inte flög

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi rpade på skador sen så när vi stannat bilen så hoppar vi ut eftersom det var en skottlossning då ska man värna sitt liv då vill man inte sitta kvar i en bil dessutom var det inte grova skador då vi gled på taket inte flög

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig då vi rpade på skador och gled ner för berget och han hade inget ljud på klippet heller

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Korruption inom yrke osv och PWG

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske suttit kvar i bilen lite längre annars gjorde jag inget fel så där

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att sitta kvar i bilen längre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka