Accepterad Lindgren | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alleeswe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? bullen#5056 eller bullen____

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi AK och han är född och uppvuxen i förorten han kommer antingen vara kriminell eller bil mekaniker kanske till och med polis det är beronde på vart ansökningar och rpn tar mig. Hans pappa har inte varit så jätte närvarande under hans barndom men han betalade för mat och hans sporter (Fotboll, Basket, Taewkowondo, Boxning) vilket han var tacksam för. Abdi har varit ett bra barn tills han blev 14 då han gled mot det kriminella livet och lockades av pengarna men han satte sitt liv på det rätta igen vid 16 års ålder men han har fått ett nytt erbjudande som han överväger. Hans mamma vart soldat men dog i Afghanistan när Abdi vart 13, han blev deprimerad och det gjorde att han blev kriminell. Han blev kär i en tjej som hette Tara och dem fick en kille som hette Enzzo AK och han är idag 14 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med en hög rp nivå som utvecklar folks rp och min rp och förbättrar scenarion för vi på unive ska få en så bra rp som möjligt med långa scenarion och mycket social rp istället för att bara e.x gå förbi någon utan att säga något. Jag kan också bidra med social rp och en utveckling på serverns rp och min egna rp. Jag kan också bidra med långa och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska tåla att förlora ett scenarion även om man har e.x glocks på sig. Det innebär också att man ej ska förstöra den andras scenario för man tycker att man ej själv gör fel så säger man att den gör fel fför man ej tåler att förlora sitt scenario från sitt perspektiv

Hur hittade du Unive? har spelat här innan över 2 år och kommer tillbaks nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka